بازدید 2562
صداوسیما هنوز پاسخ نامه حق پخش را نداده است

آذری: از گل‌محمدی تشکر و حمایت می‌کنم

کد خبر: ۴۲۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 20 August 2014
 مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برخلاف نظر شایعه‌سازان جایگاه یحیی گل‌محمدی در تیم ما محکم است و از او حمایت می‌کنیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با تسنیم درباره احتمال تزلزل جایگاه گل‌محمدی بعد از نتایج چهار هفته اخیر ذوب‌آهن اظهار داشت: هیچ بحثی در مورد تغییر کادر فنی نشده و اتفاقاً ما معتقدیم با تلاش‌های گل‌محمدی با قدرت به راه خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در دیدار مقابل راه‌آهن دو کار کودکانه کارلوس مدافع تیم ما سبب شد تا دو گل را دریافت کنیم. با این حال از این بازیکن هم که یکی از نفرات خوب تیم است تشکر می‌کنم. ذوب‌آهن را در بازی مقابل راه‌آهن بسیار فعال دیدم و از قهرمانان تیم هم تشکر می‌کنم و هم به آنها امیدوار شدم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد: دیدگاه ما کوتاه مدت و غیر واقعی نیست. تیم ما بدنه کاملی دارد و با اضافه شدن بازیکنی چون پویا سیف پناهی، علی حمام و یک هافبک کامرونی و یک مهاجم هلندی شرایط ما بهتر می‌شود. البته بازیکن کامرونی و هلندی باید در تمرینات شرکت کنند و مورد تأیید گل‌محمدی و کادر فنی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: باز هم از تمام مجموعه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. برخی افراد که دنبال منافع شخصی خود در ذوب‌آهن هستند ممکن است شایعاتی را درباره گل‌محمدی مطرح کنند اما جایگاه این مربی محکم است و یکشنبه گذشته هم تمامی اعضای هیئت مدیره از عملکرد این مربی دفاع کردند.
آذری یادآور شد: من واقع بین هستم و می‌بینم که گل‌محمدی چه تیمی ساخته است. ما در فصل گذشته در اصفهان 3 بر 2 به همین راه‌آهن باختیم یا از تراکتورسازی 4 گل دریافت کردیم. مقابل پرسپولیس هم در فصل گذشته دست و پا بسته بودیم. اکنون اما روندی را شاهد هستیم که رو به بهبود است و با حمایت سعدمحمدی، مدیر کارخانه و محمدرضایی، رئیس هیئت مدیره باشگاه می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی با تقدیر از هواداران ذوب‌آهن که در دیدار مقابل راه‌آهن تا دقایق پایانی این تیم را تشویق کردند به تسنیم گفت: فضای بسیار فرهنگی را در ورزشگاه شاهد بودیم و هواداران واقعی ذوب‌آهن همین تماشاگران دیدار مقابل راه‌آهن بودند که با حمایت‌شان تا آخرین دقایق سبب شدند یک امتیاز را کسب کنیم. به همین دلیل به آینده تیم خوش‌بینم و معتقدم ذوب‌آهن در ادامه جایگاه بهتری کسب خواهد کرد و در مسیر همان خواسته من قرار دارد که در دو سال و نیم آینده به قدرت اول فوتبال ایران تبدیل شویم.

آذری در ادامه با تمجید از تیم خود خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن نشان داد می‌تواند تا دقیقه 96 هم گل بزند و ناامید نشود. راه‌آهن هفته گذشته با یک شوت اتفاقی مغلوب فولاد شد اما این هفته در جدالی که این تیم نیز همانند تیم ما مردانه و جوانمردانه جنگید، مشخص شد که گل‌محمدی تیمی خوب و باتجربه ساخته است. حضور بازیکنی از رده سنی امید به نام صاحب محبی در دفاع راست تیم و اینکه تیم تا دقیقه 96 مبارزه کرده و گل می‌زند نکات روشن کار یحیی است که من را امیدوار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که همزمان با بازی‌های آسیایی اینچئون، احسان پهلوان و محسن مسلمان دو بازیکن دعوت شده از این تیم به تیم المپیک را در اختیار وینگادا قرار خواهند داد، تأکید کرد: ما چهار بازیکن در تیم امید داشتیم و بحثی هم درباره دعوت از مسلمان نبود. در این باره اختیار با گل‌محمدی است و هر بازیکنی که او تشخیص دهد حضورش به درد تیم ما خواهد خورد حفظ می‌کنیم. قرار نیست نان را به همسایه بدهیم و خودمان گشنه بمانیم. در نهایت هم منافع ملی و هم منافع خودمان را لحاظ می‌کنیم اما در این مورد یحیی تصمیم‌گیرنده است.
آذری درباره بحث حق پخش تلویزیونی هم به تسنیم گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) که با تاج صحبت کردم هنوز واکنش خاصی از سوی صداوسیما و به ویژه ضرغامی صورت نگرفته بود. به هر صورت ما منتظر هستیم تا به امید خدا این واکنش انجام شود و تعامل ویژه‌ای شکل بگیرد تا باشگاه‌ها و فوتبال به حق و حقوق خودشان برسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار