بازدید 38638

قتل تازه عروس به خاطر پیامک بازی

کد خبر: ۴۲۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 17 August 2014
پیامک بازی‌های تازه‌عروس سرنوشت شومی را برایش رقم زد و وی با خشم تازه داماد به قتل رسید.

به گزارش ایران، «سعید» 21 ساله هستم  و در یک شرکت  کار می‌کنم. از طریق یکی از دوستانم با دختری به نام «فاطمه» آشنا شدم، ما مدتی با هم در ارتباط بودیم.موضوع را به خانواده‌ام اطلاع دادم و با برگزاری جلسه خواستگاری ازدواج کردیم،14 ماه عقد بودیم و 40 روز قبل راهی خانه بخت شدیم؛ خانه‌ای که قرار بود کاخ رؤیاها و خوشبختی‌مان باشد.

 از روز بیستم تیرماه پارسال، یعنی همان روزهای اول عقدمان متوجه شدم او درگیر گوشی تلفن همراهش است. مدام پیامک بازی می‌کرد و این موضوع مرا عذاب می‌داد، چند بار هم سر این مسأله با هم درگیر شدیم.

 با شروع زندگی مشترک‌مان فکر می‌کردم بیشتر او را تحت کنترل خواهم داشت ولی او همچنان پیامک‌بازی می‌کرد. حسم به من می‌گفت او دل به زندگی‌مان ندارد. آن طور که باید و شاید به کارهای خانه رسیدگی نمی‌کرد و حتی در مورد آشپزی هم  احساس مسئولیتی نداشت تا اینکه ساعت 11 شب 23 مردادماه از سرکار به خانه برگشتم، وارد خانه شدم و مانند همیشه مورد بی‌مهری او قرار گرفتم. گرسنه بودم و برای خودم شام درست کردم، او داخل اتاق خواب بود. یک لحظه نگاهش کردم، با گوشی تلفن همراهش مشغول پیامک بازی بود. جلو رفتم و این بار از او توضیح خواستم، جواب سربالا می‌داد و مانند اینکه چیزی را از من پنهان می‌کرد. با این رفتارش  واقعاً رنج می‌بردم، دیگر نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم با عصبانیت به پدرزنم زنگ زدم.  فاطمه لباس‌هایش را پوشیده بود و می‌خواست بیرون برود. پشت تلفن به پدرزنم گفتم که او می‌خواهد این موقع شب بیرون برود، او هم ناراحت شده بود و می‌گفت اجازه نده برود. همسرم لجبازی می‌کرد و می‌خواست حرصم را دربیاورد. چند دقیقه‌ای جلوی چشمانم این طرف و آن طرف می‌رفت، به سراغ تلویزیون رفت و صدای تلویزیون را بلند کرد. صدای تلویزیون اعصابم را خط خطی می‌کرد. به او گفتم  دیر وقت است و من خسته و کوفته‌ام، خواهش می‌کنم صدای تلویزیون را کم کن و مزاحم دیگران هم نشو.

فایده‌ای نداشت، راه می‌رفت و می‌گفت تو دیوانه‌ای. دیگر نفهمیدم چه شد وقتی چشمانم را باز کردم دیدم روی زمین افتاده است و با روسری خفه‌اش کرده‌ام.  ساعت تقریباً سه بامداد بود که  از خانه بیرون زدم و به خانه پدرم رفتم. مادرم با دیدن من تعجب کرده بود. گفتم با فاطمه جر و بحث کرده‌ام سپس به خانه خواهرم رفتم. اصلاً حال خودم را نمی‌فهمیدم، دلهره و اضطراب شدیدی داشتم. ساعت 9 صبح بود که به کلانتری رفتم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.  هیچ وقت فکر نمی‌کردم چنین سرنوشتی برایم رقم بخورد. من از روز نخست اشتباه کردم، در انتخاب همسر عجولانه تصمیم  گرفتم. اعتراف می‌کنم خیلی بیش از حد به او توجه می‌کردم و باج می‌دادم، سفره دلم را خیلی بیش از حد برایش باز کردم و حرف‌هایی که زدم باعث شد نسبت به من بی‌حساب شود و خودم را بی‌اعتبار کنم.

 با گزارش این جنایت هولناک به  بازپرس «حسینی» از شعبه ویژه قتل دادسرای مشهد  تحقیقات کارآگاهان آغاز شد و تحقیقات درباره‌ ادعای متهم به قتل و چگونگی و علت ماجرا ادامه دارد. 

سرهنگ «حسین بیدمشکی» رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره گفت: متأسفانه بی‌توجهی به مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج، ناآگاهی از مهارت‌های حل مسأله و ناتوانی در مهارت‌های ارتباطی باعث می‌شود شاهد چنین وقایع تأسف‌بار و غیر قابل جبران در کاشانه‌ای باشیم که تنها 40 روز از بنای آن می‌گذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۲۰۹
خدا رحمتش کنه ولی خانمهایی که اهل آشپزی نیستن همون اول آشنایی بگن تا یارو حداقل برای غذا خوردن بیرون خانه یک فکری بکنه اگه بیرون یک ساندویچ زده بود چون به ساندویچ گاز میزد و لت وپارش میکرد به آرامش میرسید وخشمش کنترل میشد به این میگن ساندویچ درمانی از قتل بهتره!
پاسخ ها
رضــــــــا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
عبدولي تو بايد آشپز باشي با اينهمه مهارت
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
ازدواج یک تغییره اگر دختر و پسر حاضر نیستند این تغییر را بپذیرند نباید ازدواج کنند، به نظر من دختر مقصر بوده حتی اگر پیمک خاصی رد و بدل نمیشده. اگر پیامک بازی را پسر انجام میداد پسر مقصر بود فرقی نمیکند، کسی که ادعای دوست داشتن کسی را میکند سعی میکند تا حدی مطابق میل شریک زندگیش رفتار کند، این دختر نتنها برای همسرش خودش را تغییر نداده که دست به عملی زده که معنایی دو پهلو دارد و قدرت تصمیم گیری درست را از انسان صلب میکند این پسر نمیتوانست تفاوتی بین پیامک های درست و نادرست آن هم زمانی که آنهارا نمیبیند و قصد فضولی هم ندارد از هم تشخیص دهد ناگهان این ناراحتی سرباز میکند و مسبب یک فاجعه میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
یعنی نو نفهمیدی مشکل گشنگی نبوده. مشکل این بوده که خانوم سر و گوشش میجنبیده
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
بعله چون پیامک میزد منم زدم کشتمش ! به همین سادگی !!!
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
برا منم پیش اومده از بس همسرم پیامک میزد یه بار تو ماشین نزدیک بود از عصبانیت به ته دره بریم . شاید اگه فرزند خردسالم نبود الان رفته بودم اون پایین پایینا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
چرا محمد جعفرساكته؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
کامنت و پاسخ های آن بی شرمانه است ! متاسفم برای این جامعه بیمار.انگار نه انگار که یک انسان کشته شده.
AHMAD
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
سلام
من هم با نظر دوست آخری موافقم:
کامنت و پاسخ های آن بی شرمانه است ! متاسفم برای این جامعه بیمار.انگار نه انگار که یک انسان کشته شده!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
اگه با نامحرم بود به همراه مدارک اگه بوده به نظر من اشکالی نداره باید بگره اون طرف رو هم بکشه ولی اگه مثلا با دوستاش بوده باید یه جور دیگه حل میشده ....
من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
الحق که خوب گفتی مردا شکمشون گرسنه باشه هیچی جلوداره عصبانیتشون نیس
احتمالا مهریه بالا نیز در این مسئله نقش داشته ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
چه ربطی دارررررررررررررررررررررررررررررررره اخه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اره دیگه اگه زور مهریه نبود طلاق میگرفتنو خلاص ولی از ترس مهریه مجبور بوده تحمل کنه تا به اینجا ختم شده ....
پس بیچاره دختره راست میگفته که تو دیوانه ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
منم منفی دادم - اونایی که منفی دادن دل پری دارنا خانوما اینقدر نرین رو اعصاب
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
عاقلان دانند.
خیلی داستان خوبی بود. امیدوارم تمامی زنهای بی مسئولیت به چنین سروشتی دچار شوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
فقط اعدام
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
بابا این یارو واقعا نفهمیده عروس 40 روزه داشته جلب توجه می کرده آخه کدوم تازه داماد 11 شب می یاد خونه بعدش هم بازپرسی می کنه به خدا این مرداای ایرا زندگی کردن بلد نیستن ، یه کاری واسه عروس خانم پیدا می کرده که مشغول می شده بعدش توجهش رو بیشتر می کرده البته خب 21 ساله سیاست زندگی نداره .
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
اما حقش هر چی بوده مرگ نبود .........
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
مقصر96 این اتفاق همون دختره.باید تغییر کنن ولج بازی نکنن
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
عزیزم دقت کن گفته از سر کار میومده 11 شب.واسه اینکه زنش رو تامین کنه مثله چی کار میکرده و این بوده جوابه زحمتهاش
من نمیدونم چرا بعضیا میخوان به زور ازدواج کنن.
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
منظورت دخترس دیگه؟
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
ن داستان رو بخون پسر بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
حتما یارو بیماری سوئ ظن داشت من کشیده ام می دونم همسرم اگه می تونست تا حالا مرا کشته بود
عاقبت خیانت یک زن....
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اشتباهی مثبت دادم حالا از کجا میدونی خیانت کرده باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
عجب مردمي هستيم ما!!! به راحتي قضاوت مي كنيم و ايمان خود را مي فروشيم .....
شما از كجا به خيانت رسيدي مومن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
عاقبت بی توجهی به احساسات
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
واقعا وقتی این کامنت ها رو می خونم می فهمم که جامعه ما چقدر نسبت به زنان خشنه. اگر هم اشتباهی از طرف خانم رخ داده باشه باز هم دلیل بر از بین بردن یک زندگی نمیشه.
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
پشت سر مرده حرف نزن
حتما مهریه سنگینی داشته پسره داشته تحملش می کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
الان که کسی رو برای مهریه زندانی نمیکنند ای کی یو
وای حتی تصورش نیز وحشتناک است...چرا وقتی دردوران عقد بود این وصلت را برهم نزده تا هم خودش را رها کند هم آن نوعروس بخت برگشته زنده بود إإإإإإإإ این جوان حتما دچار توهم است و احتیاج به درمان داشته. خداوند نوعروس بخت برگشته را رحمت کند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مثل اینکه شما هم خیلی اهل پیامک بازی هستی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
عقد كه شد، ديگر تمام است. زن شرعي طرف است و طلاق طلاق است.
متاسفانه اكثر جوان هاي ما از روي احساس واز روي ناداني ونااگاهي ازداوج مي كنند بدون اينكه در مورد يك عمر زندگي فكر بكنند بعد از ازدواج وشروع زندگي وسپري شدن روزها متوجه اشتباه خودشان مي شوند كه باعث پشيماني مي گردد وبعضي ها اين اوضاع بد را تحمل مي كنند چون چاره اي ندارند بعضي از زندگي ها منجر به اين اتفاقات ناگوارشده وبعضي هم جدا مي شوند به نظر من تمام اين بدبختي ها باعث اول خود شخص وبعد خانواده ها هستند كه فرزند خودشان را با خيلي ازمسائل آشنا نمي كنند ودر امر ازدواج به فرزندانشان كمك نمي كنند تا نسبت به آينده شان درست تصميم بگيرند يك نفر جوان اول زندگي همه چيز رانمي داند اين بزرگترها وخانواده هستند كه بايستي تجربيات خودشان را دراختيار جوان ها بگذارندوكمكشان كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خیلی زیااد نوشتی حسش نبود بخونم واسه همین منفی دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مگه حتما باید یه مثبت و منفی بدی!
خب نخوندی نظر نده
داماد 18ساله بوده که با دختر که از خودش کوچکتر بوده آشنا میشه , 14 ماه آشنایی قبل از از از دواج داشتن . در سن بیست سالگی ازدواج رسمی میکنند و در سن بیست و یکسالگی به اتهام قتل دختر اکنون پیش روی ماست.آیا واقعآ در سنسن پائین ازدواج میتواند موفق باشد؟دو تا دختر وپسر کم سن و سال چه جوری میتونن همدیگر بشناسند؟
ایشالا خدا اون دنیا روزی هزار بار این دختر هرزه رو آتیش بزنه که زندگی این جوون رو به آتیش کشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
تو حالت خوبه ؟ متوجه نشدی که شوهره زنش را کشته ؟؟
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آره حالش خوبه دختر اینجوری همون بهتر که بمیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خوندي ماجرا رو! پسره معلوم نيست چه كارايي كرده كه دختره اينطور بي تفاوت شده:
"سفره دلم را خیلی بیش از حد برایش باز کردم و حرف‌هایی که زدم باعث شد نسبت به من بی‌حساب شود و خودم را بی‌اعتبار کنم."
ناشناخته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
احسان جان, دلم برات خيلي سوخت. به هر حال چيزي كه واضحه يا بيماري روحي داري يا زنت بهت خيانت كرده كه اينجور عقده از زنها داري! ولي حيفه, جووني, خودتو معالجه كن.
ناشناس
| Australia |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
برای شفای عاجلش صلوات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
باهات موافقم احسان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
الهی آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
متاسفانه قوانین ما در مورد مسئله خیانت بسیار پیچیده هستند. در حالیکه شرع مجازات سنگینی را در نظر گرفته است ولی بندرت با فرد خاطی برخورد شرعی صورت میگیرد. ولی در هر صورت در چنین مواردی بهترین کار مشورت با بزرگترها و پرهيز از خشونت و کارهای عجولانه است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
در پس ذهن هر يك از ما هيولايي وحشي تر از تر داعش خوابيده كه براي جان و آبروي انسان ها هيچ حرمتي قائل نيست. دليلي بهتر از اين كامنت كثيف و برخي از پاسخ هاي تاييد كننده اش مي خواهيد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
پسره مهارت حل مساله نداشته
همه تو زندگیشون هزار تا مشکل دارن مگه همدیگه رو می کشن!
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
رسما مریضیما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
شما از نظر عقلانی مشکل داری .
اینها مضرات چت و رابطه با جنس مخالفه.پسری که بدون اطلاع خانواده با دختری رابطه داشته باشه خب دختره هم بدون اطلاع شوهرش با یکی دیگه ارتباط داره.

چطور مرده قبل از ازدواج کار خلاف میکرده انتظار داره دختره پاک باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک کم به خودمون بیایم
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما دقیقا میشه بفرمایید این اطلاعات رو از کجای خبر درآوردید؟!؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما نظر نمیدادی نمیشد؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
کجای متن نوشته بود مرد قبل از ازواج کار خلاف میکرده؟ چرا بیخودی قضاوت میکنی دانشمند؟؟؟؟
اگه همانموقعى كه به پدرزنش زنگ زد، بجاى اينكه پدرزنه بگه "اجازه نده برود" خودش مى امد و حضورى ميانجى گرى ميكرد، به احتمال زياد ميتونست از اين قتل جلوگيرى كنه، يكى از وظايف پدر و مادر عروس و داماد در اوايل ازدواج بايد ايجاد هماهنگى و توصيه هاى ضرورى و بدون حب و بغض به جوانان تازه ازدواج كرده ميباشد. 
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خیلی وقتا دخالتشون کارا به جاهای باریکتر میکشونه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
از این باریکتر چی هستش ناشناس آمریکایی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
خب منظور رفیقمونم همینه دیگه علی آقا
قتل تازه عروس به خاطر پیامک بازی؟؟؟ این هم تیتر...، چرا نمی زنید قتل تازه عروس به خاطر دیوانگی شوهر؟
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خوب بهتر نبود تيتر ميزد قتل تازه عروس بخاطر خيانت؟؟كشتن زني كه براي شوهرش كه اون موقع از شب از سر كار مياد غذا درست نكرده يا حداقل يه خسته نباشيد بهش نمي گه و داره اس مس بازي ميكنه دير نيست بنظر شما؟؟هر چيزي حدي داره اين جوان هم بهتر بود كمي بيشتر تحقيق ميكرد البته قبل از ازدواج
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خدا شفات بده تو هم مثل اینکه نمی فهمی.باید جور دیگه ای حالیت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
واي راس ميگه اين آقاي علي هركي واسه شوهر غذا درست نكرد و بهش محل نذاشت و اس ام اس بازي كرد بايد كشته بشه‌‌!!!!!علي آقا واسه اين چيزا آدم نميكشن شما حواست باشه خانوم خودتو يه وقت نكشيا دارت ميزنن
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
ازدواج یک تغییره اگر دختر و پسر حاضر نیستند این تغییر را بپذیرند نباید ازدواج کنند، به نظر من دختر مقصر بوده حتی اگر پیمک خاصی رد و بدل نمیشده. اگر پیامک بازی را پسر انجام میداد پسر مقصر بود فرقی نمیکند، کسی که ادعای دوست داشتن کسی را میکند سعی میکند تا حدی مطابق میل شریک زندگیش رفتار کند، این دختر نتنها برای همسرش خودش را تغییر نداده که دست به عملی زده که معنایی دو پهلو دارد و قدرت تصمیم گیری درست را از انسان صلب میکند این پسر نمیتوانست تفاوتی بین پیامک های درست و نادرست آن هم زمانی که آنهارا نمیبیند و قصد فضولی هم ندارد از هم تشخیص دهد ناگهان این ناراحتی سرباز میکند و مسبب یک فاجعه میشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
یه بنده خدایی یه حرف زد داعش فکران بهش حمله کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
دیوانگی شوهر به دلیل هرزگیه همسر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آفرین دیوانگی به خاطر هرزگی رو باهاش موافقم.
یه سوال، کدوم مردی خسته از سر کار بیاد خونه ببینه زنش مدام سرش تو موبایله دیوونه نمیشه؟ آفرین درست حدس زدید : فقط اون مردی که دیوونه هست!!
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
اخه ادم به خاطر شکمش یه کسیو میزنه می کشه
پیامک بازی کار بدیه و اینجانب هم در زندگی یک مردسالارانه، ولی نحوه تنظیم خبر شرم اوره، سزای این زن بیچاره مرگ بود؟ این شوهر واقعا یک قاتل رذله و باید قصاص بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
"اینجانب هم در زندگی یک مردسالارانه"؟!!
اون بنده خدا زنده نیست تا از خودش دفاع کنه. و ایشون هم هر چی دلش می خواد میگه.ولی مگه آشپز استخدام کرده یا مادر می خواسته که به او مهر و محبت بکنه.زندگی زناشویی کاملا بر اساس یک ارتباط دو طرفه است محبت بکن تا محبت ببینی.بعضی ها فکر می کنن که با زن گرفتن زن رو به ملکیت خودشون در آوردن/.
پاسخ ها
ناشناخته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
سعيد خان, حرفاتو بايد طلا گرفت, قاب كرد و زد روي ديوارهاي دفتر ازدواج.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
ما مردا از لحاظ عاطفی نیاز به توجه داریم ولی فاقد توانایی شروع یک رابطه عاطفی قوی هستیم و زنان که خود را موجودی عاطفی و مهربان میدانند می بایست برای دریافت محبت آغازگر ایجاد رابطه ای با عشق با همسرانشان شوند وگرنه ابتدا طلاق عاطفی و سپس طلاق قانونی رخ خواهد داد و یا مثل این مورد با قتل یکی از طرفین رابطه به اتمام میرسه . مهریه بالا 100 درصد نقش داشته تو قتل وگرنه نهایتش طلاق میداده و خلاص میشدن هر دوتاشون .
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما قطعاً یک خانمی این حرفا مال یک خانمه
با اسم یک آقا اومدی که حرفت تاثیر گذار باشه
ولی کار درستی نیست
فف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آفرین،دستت درد نکنه،چه حرف خوبی زدی،آقایون محترم گوشاتونو خوب باز کنید:دوره ی برده داری تموم شده ه ه ه ه ه ه ه ه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
سعید هستی یا سعیده؟؟!!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
راست میگه دیگه اون بدبخت مرده از کجا معلوم که الان این آقا پسر راست میگه؟
به حرف یک قاتل که نمیشه اعتماد کرد.
احتمالا دختر خانم خواسته پسر بخت برگشته رو كاري كنه كه مهريه رو سريع تر بده ولي اينجاي ماجرا رو نخونده بوده .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
حرفاتو بايد طلا گرفت, قاب كرد و زد روي ديوارهاي دفتر ازدواج.
اگه واقعا اینطوری بوده کار خوبی کردی کشتیش دمت گرم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اسمى منحوس تر و پليدتر از اين نام نبود كه انتخاب كنى؟؟؟
نامداری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اسمشو بی خیال. حرفش قشنگه.
دمت گرم ابوبکر البغبغو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آفرين آفرين اين جملات قصار فقط مي تواند تراوشات فكري ابوبكر بغدادي باشد.
؟
به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید
سلام.برای کسی که گفته مگه آشپزه که غذا درست کنه یا مادره که محبت کنه،پس این شوهر مگه بدهکاره زنه که بره کار کنه که خورده فرمایشه خانم انجام بشه،متأسفم،حتما خودشم یکی مثل این خانم مرحومه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
صد در صد شک نکن خودشم یکی از همیناست. فقط من نمی فهمم اینها چرا ازدواج میکنن. زن حسابی بمون خونه بابات با گوشی اپلی که پدرجون خریده شب تا صبح به هر کی دوست داره پیامک بده و بگیر. چرا یکی دیگه رو بدبخت می کنی؟!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
گل گفتی مهدی جون دمت گرم
زود قضاوت نکنید پلیس و مراجع قضائی از سابقه پیامک ها آن خانم به همه مسائل پی میبرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مگه حتما طرف باید با بقال سرکوچه پیامک بازی میکرده ؟ با خواهرشم که پیامک بازی میکرده باید وقتی شوهر اومد تو خونه به استقبالش میرفته و حداقل یه زنگ میزده میگفته غذا نپختم یه چیزی بخور بیا - مرد مگه نوکر باباته که تا دیر وقت جون بکنه تو تو خونه لم بدی و وراجی کنی پول موبایلتم بده ؟
اگر مبنای قضاوت را همین ادله داماد تلقی کنیم باید قبول کنیم که عدم فرهنگ سازی در استفاده بی رویه از شبکه های اجتماعی مجازی نظیر وایبر واتس آپ و... مقوله ای است که کانون گرم خانواده ها و زوج های جوان را به شدت شکننده کرده است و به جای گرم گرفتن زوجین با هم این شبکه ها و جذابیت های آن مشکلات زیادی به همراه دارد گروه های مختلطی که در این فضاها میباشد با عکس های محرم و نامحرم امینت روانی زوجین را به مخاطره انداخته است
دست شما درد نکنه کار خوبی کردید
چرا اينقدر راحت اظهار نظر مي كنيد؟
پیامک بازی و وایبر بازی به جای خود ،،، شوهر داری به جای خود .. اسلام در همع جهات ما را به تعادل دعوت کرده .. عدم حفظ تعادل باعث این اتفاقات می شود ... روحش شاد ... در دیار باقی به پیامک بازی هایش ادامه دهد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
ولی اسلام هیچ جا دعوت نکرده اگر کسی (اونم توی سن 20 سالگی) تعادل رو رعایت نکرد بکشیدش!
موضع شام نبوده تازه داماد جیز دیگه ای میخواسته بعد خون جو چشاشو میگیره و ... باقی ماجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
یعنی چی مثلا؟
من نمی تونم قضاوت کنم نمیدونم چی به چی بوده
پاسخ ها
بیطرف
| Netherlands |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
نه توروخدا زود قضاوت کن، دادگاه منتظر رای شماست تا قاتل رو مجازات کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مجبور نیستی حرف بزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
پس واسه چی کامنت گذاشتی؟؟؟ بدو برو خونه
چرا یک طرفه قضاوت می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا با حرف های این قاتل انگ فاسد بودن را به مقتول میزنید؟؟؟؟ صبرکنید تا قضیه از سوی پلیس پیگیری شود ما مردم چه قدر بی انصاف هستیم إإإإإإإإإإإإإإ
پاسخ ها
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما چرا دفاع می کنین؟ شاید قاتل تبرئه بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
حالا کی گفت فاسد بوده؟؟ شاید تو یخچال بوده فاسد نشده!!!
با سلام خودمو جای پسره گزاشتم میدونم حرفم خیلی غیر منطقی هستش ولی منم اگه خدا نکرده زنم با کسی ک من ندونمو نشناسم ساعت دوازده پیامک بازی بکنه و این روند ادامه داشته باشه احتمالا منم قاتل میشم.وفاداری به دوست و همسر از همه چیز تو این دنیا با ارزشتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
دمت گرم داداش منم بودم میکشتمش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
منم ميكشتم
a@b.com
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
حیف زنده بودنش نیست که بکشتش و بعد اعدام بشه.
حتی اگر فساد زن اثبات هم بشه مرد متهم به قتله و با پرداخت مابه التفاوت دیه اعدام میشه.
این کثافت‌ها رو باید رها کرد و زندگی از سر گرفت....
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
دوست عزیز a@b.com دیه یکسان سازی شده
آراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
منم میزدم میکشتمش .
مرد و زنش فرقی نداره . زنی که زن نباشه زن نیست باید زد کشتش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
منم همینطور.میکشتمش.
چه اشتباه و خیانت از طرف داماد باشد و چه از طرف عروس هیچ حقی برای هیچ کسی ایجاد نمی کند که قتل انجام دهد . این رفتار در جوامعی مانند جوامع ما از قدیم بوده و هست که تا خیانت زن را می بینند بدون هیچ محاکمه و دادگاه عادلانه ای حکم قتل می دهند و می کشند . کاش کمی می توانستیم از هیجانات و خشم خود بکاهیم و به راه حل های دیگری مانند طلاق نیز فکر کنیم تا دچار گناه بدتری مثل قتل نشویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
با مهریه گزاف مگر می شود به ظلاق هم فکر کرد؟؟!!!!!!!!!
دیه از مهریه ارزان تر است.
حالا با کی پیامک بازی میکرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
با کیا!!؟؟!؟
به نظرم هر چیزی علاجی داره'این آقا هم قبل تحمل این همه مشکلات بهتر بود به طلاق فکر میکرد و خودش و خانواده اون دختر رو داغدار نمیکرد
همون خوب که کشتش.خدا نیامرزدش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
تو خدایی
نتیجه ازدواج دو تا بچه همینه دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
احسنت فکر کردن رفتن خاله بازی
حالا اگه يك اقا از اين غلط ها كرد بايد چه كار كرد اقاي تايماز حتي اگر به اصطلاح صيغه هم خوانده باشند ايا زن مجاز هت تيكه تيكه اس=ش كند يا نه اصلا مثل خود مرد بره سراغ كثافت كاري كه همون همسرش كرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شعور داشته باش،‌غلط يعني چي؟...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
فهمیدی خودت چی نوشتی؟؟
بابا شماچرا قاتل اصلی نمیگیرید موبایله قاتله همش زیر سراون بوده قدیما که موبایل نبود اس ام اس نبود دیش نبود اینترنت نبود فیس بوک نبودو ...... این خبرا اطلانبود مگه شما سریال پدر سالار نگاه نکردیدهمه چیز گل وبلبل بود تا یه دختر ژیگول با افکار جدید تازه عروس شد وهمه چیزه نابود کرد
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
بهت مثبت دادم چون حرفت درسته ولی خب بازم اتوجیه نمیکنه این کارا رو،باید فرهنگ استفادشو یاد بگیریم نه که باهاش مقابله کنیم
يكي از راههاي جلوگيري از فساد برخورد جدي با خانمها مي باشد. اگر اس ام اس بازي هاي اين خانم خيانت به شوهرش باشد. حقش همين بوده و قاضي نيز بايد در اسرع وقت اين جوان را آزاد و به جامعه اطلاع رساني نمايد كه خيانتكار بايد كشته شود. و هيچ خانمي به هوس خيانت به شوهرش نخواهد افتاد و زندگي سالم و اجتماع نيز بدور از فساد و سالم خواهد شد. مرحبا به اين جوان با غيرت و شجاع اگر درست اقدام كرده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
هیچ جا نیومده که خانوما فقققط خیانت میکنند تا اونطرف قضیه یه اقا نشسته
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اگر مردی هم اس ام اس بازی و خیانت کرد باید کشتش یا فقط زنها رو به این دلیل میکشند؟
از حرفای مرده میشه فهمید دیونه س.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
توام زیاد اس ام اس میزنی؟ پس مراقب باش دیونه اینروزا زیاد شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
از نوشته شما هم خیلی چیزها رو میشه در موردت فهمید!!
دختر مورد اخلاقی داشت!! پسره خیلی احمق بود که دخنره روش حساب نمیکرد... پدر دختره باید پسره رو ببخشه چون دختره اگ طلاق میگرفت ابروی پدره رو هم بیشتر ب گند می کشید ! اینکار موجب میشه یه کم مردم بیشتر توجه کنند
اخه 21 ساله وقت زن گرفتنه مگه میخواستی خاله بازی کنی مگه زندگی مشترک بچه بازیه خب اخرش این میشه دیگه
بعده ازدواج هنوز از این پیامک بازیا خسته نشده بود که کارو شوهرش برا هر دو تاش تموم کرد
دختره حقش بود هر چیزی حد و مرزی داره
پاسخ ها
پرتو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
حقش نبود ولی درسته هر چیزی حدو مرزی داره.
وای نهههه!!!!
من بعد ازدواج گوشیمو می فروشم....
چقدر دردناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
گوشیت رو نفروش با دوستات کات کن اگه واست مقدور بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
توهروقت شوهر کردی گوشیتو بفروش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خوب کاری می کنی.
sam
| United States |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
مگه میخای از شوهر ایندت چیزیو پنهون کنی ؟ اگه بده الان بذار کنار
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
الان منظورت این بود که خواستگارها پشت در خونه تون صف بستن؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
یعنی از الان خیانت میکنی؟!! با یکی یا چندتا الان هستی ولی میخوایی با یکی دیگه ازدواج کنی؟!!!
اگر مبنا را حرفهای این آقا قرار دهیم،
با اینکه کار مقتوله (بی توجهی به شوهر و...) قابل توجیه نیست، ولی به نظر می رسد این آقا مشکل شدید روانی دارد. بر فرض موضوعی روی اعصاب بود، یعنی نمی توانیم خودمان را طوری کنترل کنیم که زندگی مان نابود نشود؟
گوشیه خانومرو میگرفتو دو تا می خوابوند زیر گوشش....
هم مشکل اس ام اس بازی حل میشد....هم قتلی اتفاق نمی افتاد.
به همین سادگی به همین خوشمزگی.
پس دوران نامزدی و عقد را برای چی گذاشتن ؟ برای شناخت از همدیگر پس چرا جوونا نمی خوان توی این دوره چشمشون رو باز کنن که بعداً پشیمون نشن؟
آقا مهدی که نمی دونم ساکن ایران هستید یا خارج از کشور.من یکی مثل اون خانم مرحومه نیستم ولی احساس می کنم مرد های ایرانی زن نمی خوان برده می خوان.و این خیلی بد.هر کسی نیاز به فضای خاص خودش رو داره.دختر خانم سن پایین داشته و هنوز وابسته به خانواده بوده و این مرد و یا این پسر کوچولوی قاتل باید به اون دختر بی گناه زمان میداد و کمی صبر می کرد کاری که ما ایرانی ها اصلا بلد نیستیم.چون همواره میگیم همین الان و همونی که من میگم .
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آره ، تو راست میگی ، باید بهش بیشتر زمان میداد که رابطه پیامکی تبدیل به رابطه فیزیکی بشه ، آبروش هم بره ، بعد هم مهریه رو دو دستی تقدیم خانوم کنه ، آخر سر هم خودش بره تو قبر بخوابه که جناب سعید مثلا روشنفکر (که احتمالا خانوم هستی) ازش راضی باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
باز سعیده پیداش شد!!!
سعید
| United States |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما با همسرت اصولی رفتار کن خوب هی بهش زمان بده .
شما همون بهتره که بچسبین به گوشیتون و قید ازدواج رو بزنید تا سرنوشتی مثل اون خانوم نداشته باشین از حرفاتون معلومه که شما قضیه رو شوخی گرفتین
سلام دوستان. یک اتفاق افتاده و هر کدومتون دارید موضوع رو از دیدگاه و جایگاه خودتون بررسی میکنید.

خانمها پسره رو به دیوانگی محکوم میکنند و آقایون دختره رو به خیانت.

حالا خانها کمی هم خودشون رو جای داداش پسره بذارند.
آقایون فکر کنند خدای ناکرده برای خواهرشون یه همچین اتفاقی افتاده.

موضوع خیلی ساده است. عدم فرهنگ سازی در زمینه ازدواج صحصح و همسرداری.

یکی از این دونفر در قید حیات نیست و قضاوت در موردش عین گناه هست.

اگر بخوایم موضوع رو از لحاظ پلیسی کنکاش بکنیم ممکنه این خانم با خواهرش مادرش همکلاسیهاش پیامک بازی میکرده.

شاید هم ارتباطش با یه آقا بوده. اینها موضوعاتی است که راحت مشخص میشه.

از لحاظ حقوقی در هر حال پسره قصاص میشه( اگه اولیای دم دختره بخوااهند)

اگه حرفهای پسره رو ملاک تحلیل قرار بدیم: خانم مرحوم شده به زندگی زناشویی توجهی نداشته. ابراز علاقه ای نمیکرده. به حساسیتهای شوهره بی توجه بوده و حداقل از لحاظ عاطفی با اون نبوده. خصوصا اینکه اگه پیامکهاش اشکالی نداشت میتونست به شوهرش نشون بده .

پسره هم نباید اینقد سختگیرانه اقدام میکرد. راههای دیگه ای هم بوده ولی ظاهرا دچار جنون آنی شده.

دلیل این اتفاقات ازدواجهای احساسی و بدون تحقیق هست.این تحلیلی بود که از ظاهر قضیه میشه کرد. باطنش رو الله اعلم.
شما ها اونوقت حرفای دختره رو شنیدید و دارید قضاوت میکنید؟!!!!!! توجه داشته باشید این داستا از زبات قاتل هست معلوم نیست راست باشه یا دروغ
باید پیامک گوشی ها مانند ماهواره جمع بشه . اولا موجب اینگونه حوادث میشه و در ثانی ...میشه ازش استفاده ابزاری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
پس شما دستور بده کل چاقاهای توی کشور جمع بشه که یه وقت کسی کشته نشه
مشکلات اقتصادی و عدم شناخت و نداشتن تحمل و...باعث چنین مشکلاتی می شود
روحش شاد
خدا از سر کسی که باهاش رابطه داشته نگذره. دختر احمق اگه دوستش نداشتی چرا باهاش ازدواج کردی می خواستی راه را برای دوست پسرت باز کنی حقته خائن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
نابغه!!!!!
خود قاتل به زن مرحومش تهمت غير اخلاقي نزده تو چكاره اي كه نظر ميدي؟
مورد خيانت در گزارش به صراحت نيست. حالا خيانت يا عدم خيانت و فقط بي تفاوتي زن در زندگي مشترك آنها، هر كدام باشد، راه آن مرد حداكثر طلاق زن بود نه كشتن آن.
به این میگن رگ غیرت . کسی که همسر داره نباید هیچ وقت خیانت کنه....هر کس مخالفه برای یک لحظه خودش رو بزاره جاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
در فرهنگ مركزي حماقت و وحشيگري و جنايت معناش ميشه رگ غيرت؟؟؟
میگه سفره دلمو براش باز کردم .یه کاسه زیر نیم کاسه هست؟؟؟ شاید ماجرا چیزه دیگه بوده. پسره یه سوتی پیش دختر داشته
مهارت کنترل خشم رو اگه پسره و توانایی حل مساله رو اگه هر دوشون داشتند و به جای دعوا و بچه بازی با هم گفتگو می کردند کار به این جاها نمی کشید...
ازدواج رو جدی بگیرید خودتون رو عقل کل ندونید اگه مشکلی دارید با هم پیش مشاور دلسوز و آگاه برید....
عشق صورتی قلب قلبی فقط توو قصه هاست پس واقع نگر به زندگی نگاه کنیم!
مقصر اصلی شعور و فهم کم هر دو نفر بوده برید اونو بالا ببرید . . . به کی گفتم ؟!!!
بعضی از خانومها تو استفاده از موبایل و وایبر شورش رو درمیان
پس هرچه زودترکلیینیک ترک اعتیاد به موبایل تب لت وکامپیوتر را راه اندازی کنید
چه جالب یه عده دارن راحت تو این صفحه یه بدبختی رو که الان تو سینه قبرستون خوابیده رو به خاطر 4 تا اس ام اس به هرزی محکوم می کنن ! شرم آوره ! بعد میریم داعش و طالبان رو مسخره می کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
بله ناشناس عزيز من كامنت ها را كه مي خونم وحشتم مي گيره ما هركدوم يك ابوبكر بغدادي بالقوه هستيم كه به راحتي در مورد ديگران قضاوت مي كنيم حكم صار مي كنيم و اگر بتوانيم حكم را اجرا مي كنيم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آفرین بعد از کلی کامنت های با تعصب کورکورانه این رو که خوندم مطمئن شدم هنوز تو این جامعه بحران زده یه عده آدم منطقی هم زندگی می کنند
زیاد عجیب نیست زندگی که با پیامک بازی شروع بشه با پیامک بازی هم ....
حقش بوده ک کشته بشه. ای دختر بی حیا.بیچاره پسره دلش ب کی خوش بوده
خیلی زود ودر سن پایین ازدواج کرده اند هنوز به بلوغ فکری نرسیده اند
اصل خبر گرچه فاقد جزئیات است اما ساده است: مردی به علت عصبانیت همسر خود را به قتل رسانده است.خود او هم پس از قتل شذیدٱ پشیمان شده است اما چه سود که زندگی زن جوانی به پایان رسیده و همسر او تیز با سرنوشت تاریکی رو بروست. این جنایت ریشه در عدم آگاهی جامعه و ناتوانی در پدید آوردن ازدواج سالمی دارد که مرد و زن را به شکوفایی برساند. از این مسئله که بگذریم نظرات خوانندگان نیز در خور اعتنا لست که نشان می دهد اکثرٱ فاقد ادراک کافی بوده و نادانی شرم آور و هولناکی را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که این گونه جنایات می‌تواند توسط بسیاری از همین افراد به ظاهر باسواد که به یکی از مهمترین ذستاوردهای علم یعنی اینترنت دسترسی دارند صورت بگیرد.
پاسخ ها
>>>>>>>>>>>
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
جالبه
هرکی میاد مطلبی میذاره بقیه رو جاهل و نادانو دارا نبودن ادراک و وحشی و... میدونه...
توحش و تهمت زنی چقدر تو یه عده زیاده . اگه کامنتای بالا مال افراد مختلف باشه که وای به حال ما ،ولی انگار بیشتر کامنتای غیر منطقی مربوط به چند نفر معدوده
هیچ وقت یه زن نسبت به شوهرش بی تفاوت نمیشه مگر اینکه مرده یه خطای بزرگ کرده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
کاملا باهات موافقم
تو هم پیامک بازی میکردی تا لج دختر تنبله رو در میاوردی چرا این کارو نکردی سعید؟
عزیزانی که ادعای روشن فکری دارند! یک شخص با همجنس خودش در ساعت 11 شب پیامک بازی میکنه یا با جنس مخالفش؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خوب حالا باید کشتش؟
"ساعت 11 شب با گوشی تلفن همراهش مشغول پیامک بازی بود. جلو رفتم و این بار از او توضیح خواستم، جواب سربالا می‌داد"
خانوما آقایون هردو میدونن کسی که سر و گوشش نجنبه همون لحظه گوشیش رو میداد میگفت ببین!
هردوتاشون بیمار بودن
برید کنار من اومدم!!!!پسره هم مشکل داشته وگرنه با روسری خفه کردن یه ربع طول میکشه باید پشیمون میشددست میکشید.دوم پیامک بازی نامحرم تو جامعه داره معضل میشه....
هيچ ربطي به سن نداره. روانشنسا لطفا نظر ندين. يعني شماها که توسن بالا ازواج ميکتيد و زنگوله پاي تابوت درست مي کنيد خيلي خوشبختين. يا خيانت و يا کم عقلي و قتل تو سن بالا اتفاق نميفته؟
آقا خب درسته که همه یه حریم شخصی دارند ولی به نظرم این آقای داماد اگر گوشی رو به زور گرفته بود چکش کرده بود هر چند کار اشتباهیه ولی بهتر از این بود که بزنه بکشدش .
من نفهمیدم قاتل کیه
خدایا این کره زمین رو نابود کن.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
خسته از سر کار بیای خونه سوت و کور..آشپز خونه سرد...زن اتاق خواب در حال اس ام اس بازی با دوس پسرش...ببینید به کجا رسیدیم..کجا خواهیم رفت...وای برما
خانوماي عزيزخواهران گرامي جون مادراتون اين همه اس ام اس ردوبدل نكنيدكه دستي دستي به حق وياناحق خودتونوتومرزتهمت وبدگماني قرارميديدعزيزان رعايت كنيد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
لایییییییییییییییییک.حرف دل منو زدی.پیامک های بخودی کار دست ادم میده مخصوصا خانومهای جوان
غلط کرده مردک ....

به هر دلیل

ناراحت بودی طلاقش می دادی.

چرا جونش رو گرفتی؟

هیچ حقی نداشتی که زندگی رو ازش بگیری.
دختره هر کاری هم کرده بود پسره حق نداشت اونو بکشه. بهترین کار این بود که با هم برن خونه پدره دختره تا بعد یک راه حل منطقی پیدا کنند ....
حقش بود دست داماد درد نکند باید جلوی این بی بند وباری را گرفت پیامک بازی و خروج از خانه در آن موقع شب واه واه واه.
هردو نفر نیاز به مشاوره داشتند
اون ياروه كه ميگه " فقط اعدام" هنوز نيومده؟؟؟؟
دستت درد نکنه چون غیرتتو نشون دادی
بیچاره پسره با چه امیدی ازدواج کرده
تاسف داره... چطور با شنيدن حرفاي يک قاتل و نشنيدن حرفي يک مقتول به ناحق يک طرفه به قاضي ميرين و راضي برمي گردين؟ يه دوستي مرحومه را هرزه خطاب کرده... وااااي بر شما ...
متاسفانه فرزند سالاری درآینده ای نه چندان دور مثل همین مورد خودشو نشون میده .
اصلاً زوجين ما چه زن چه مرد بلد نيستند ارتباطات كلامي با هم برقرار كنند چرا كه باعث حل بسياري از اين مشكلات و سوء تفاهمات خواهد شد . واقعاً بلد نيستند
حالا اگر داماد پیام بازی می کرد وسروگوشش میجنبید عروس خانم باید چکار می کرد
بر فرض که این دختر هرزه هم بوده باشه(که اصلا معلوم نیس و نمیتونه از خودش دفاع کنه)باز هم این مجوزی برای قتل نیست-شما میتونستی بری جدا شدی -اینکه نشد هر کی از راه میرسه بکش بکش راه میندازه-
مرگ براي دختران بي خيال و بي هنر بهترين هديه است
دختره ساعت یازده شب کجا میخواسته بره؟ انگار یه کاسه ای زیر نیم کاسه اش بوده. اما با این حال حقش این نبوده که کشته بشه. حتی اگه خیانتکار هم بوده باشه حقش مرگ نبوده. پسره باید طلاقش میداد.
متاسفانه اکثر نظرات حاکی از اینه که هیچکس حاظر نیست برای حل مشکلش اقدام کنه به مشاوره وهمه خودشون حکم تعیین میکنن و اجرا میکنن درد جامعه اینه..... اوایل زندگی همیشه همینطوره طرف تا با خوی هم اشنا بشن طول میکشه تذکردادن عمل نکرد خوب مشاوره و بزرگتر چرا وقتی مشکل داشت به پدر دخترنگفت وقتی شب خواست بره گفت!!!!گه کسی قاتله یا هرزه یا هرچیزی قانون باید حکم کنه، ندیده فقط با پیامک فقط با گمان حدس.. شک..... نمیشه نظر داد ...هیچکس حق نداره زندگی کسی را ازش بگیره...متاسفانه کار خود سخت کرد یا اعدام میشه یا....
من اگه جای پسره بودم صبر میکردم باباش بیاد میدادمش دست باباش و ماجرا رو تعریف میکردم بعدش اگه تونستیم ب تواق میرسیم نتونستیم طلاق و وسلام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار