بازدید 1708

الراي:سرسخت‌ترين رقيب دايي مربي تيم ملي ايران شد

کد خبر: ۴۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵ 07 April 2009
سرسخت‌ترين رقيب دايي و كسي كه در چند سال گذشته بشدت از وي انتقاد مي‌كرد، مربي تيم ملي ايران شد.

به گزارش ايسنا، مفسر تلويزيوني الراي با اعلام اين مطلب به پيشواز خبر سپردن سكان تيم ملي ايران به محمد مايلي‌كهن رفت.

وي افزود: دايي كه زماني شاگرد مايلي كهن در تيم ملي ايران محسوب مي‌شد، از سال‌ها پيش با او دچار اختلاف شد و سال گذشته نيز دايي، مربي جديد تيم ملي ايران را به دادگاه كشيد و او را ممنوع المصاحبه كرد.

تلويزيون الراي با موشكافي اختلافات دايي و مايلي‌كهن به نقد مايلي كهن درخصوص بي‌اثر بودن دايي در جام جهاني 2006 آلمان اشاره كرد و اضافه نمود: مايلي‌كهن كه در آستانه صعود به جام جهاني 1998 فرانسه با شكست در برابر قطر نيمكت تيم‌ ملي ايران را از دست داد، كارنامه درخشاني در جام ملت‌هاي آسيا در سال 1996 در امارات از خود بجا گذاشت.

مفسر تلويزيون الراي افزود: مايلي كهن مربي بسيار سخت‌گيري است كه بيشتر به بازيكنان آماده و جوان اعتقاد دارد. او سال گذشته نيز با ورود به نيمكت تيم سايپا باعث تلخ كامي علي دايي كه عضو هيات مديره اين تيم نيز است، هم شده بود و اينك اين مربي سخت‌گير براي كسب هر 9 امتياز باقي مانده در راه جام جهاني سكان هدايت تيم ملي ايران را بدست مي‌گيرد.

مفسر الراي در پايان اظهارات خود گفت: به نظر مي‌رسد همان گونه كه برداشتن دايي تصميمي فراتر از فدراسيون فوتبال ايران بوده است، آمدن مايلي‌كهن نيز يك تصميم مهمتر از خارج از محدوده اين فدراسيون بوده است.

الجزيره اسپورت نيز بدون تفسيري درخصوص آمدن مايلي‌كهن فقط گفت: مايلي‌كهن جانشين علي دايي شد كه تيمش در برابر عربستان سعودي در تهران با يك باخت تاريخي در خطر حذف از جام جهاني قرار گرفته است.

تلويزيون ورزشي كويت هم با اعلام تعيين مربي جديد تيم ملي ايران گفت: عبور از دو كره در سئول و پيونگ‌يانگ براي مايلي‌كهن بسيار دشوار است و شكست در برابر عربستان صعود ايران را بسيار پيچيده نموده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار