بازدید 1079

انتقال اعضاء كميسيون فرهنگي به كميسيون امنيت ملي

کد خبر: ۴۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵ 07 April 2009
يك عضو كميسيون فرهنگي مجلس از موافقت كميسيون فرهنگي براي انتقال چهار عضو ديگر اين كميسيون به كميسيون شوراها و امنيت ملي خبر داد.

حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني، نماينده مردم نيشابور در خانه ملت در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به جلسه امروز كميسيون فرهنگي مجلس گفت: امروز چند موضوع در دستور كار كميسيون بود از جمله موضوع درخواست چهار نفر از اعضاي كميسيون براي رفتن به كميسيون جديد شوراها و امنيت داخلي.

وي افزود: سهم كميسيون فرهنگي طبق آيين‌نامه جديد 18 نفر است كه تعداد اعضاي كميسيون 23 نفر بود كه با توجه به آيين‌نامه جديد بايد چند نفر از اين كميسيون به كميسيون جديد منتقل مي‌شدند كه در اين خصوص امروز راي‌گيري شد و حسينيان، كوچك‌زاده، اسماعيلي و ابطحي از اين كميسيون به كميسيون جديد منتقل شدند.

وي افزود: موضوع ديگر بحث فدراسيون فوتبال و تصميم فدراسيون در خصوص سرمربي جديد تيم ملي فوتبال بود. در جلسه قبل مسئولان فدراسيون با حضور در كميسيون توضيحاتي ارائه كردند، لذا در جلسه امروز با توجه به شرايط قرار شد اگر در كميسيون سوال يا جوابي صورت مي‌گيرد يا نظري داده مي‌شود از انتخاب فدراسيون حمايت شود به گونه‌اي كه به نفع تيم ملي باشد.

اين نماينده مجلس گفت: قرار شد همه جانبه از ورزش كشور از جمله فوتبال حمايت شود تا از اين به بعد شاهد نتايج مثبتي باشيم و در اين شرايط به اختلافات دامن زده نشود و در يك جو همراه با وحدت بتوان ادامه مسابقات تيم ملي فوتبال را پيگيري كرد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس همچنين با اشاره به بحث و بررسي در جلسه امروز در خصوص چگونگي اصلاح الگوي مصرف گفت: امروز در اين خصوص بحث و گفت‌وگوهايي صورت گرفت كه در نتيجه كار به صدور يك بيانيه در خصوص اصلاح الگوي مصرف كشيد و نمايندگان مواضع خود را در مورد پيام نوروزي مقام معظم رهبري بيان كردند كه در آخر بيانيه‌اي صادر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی