بازدید 22264

فیروز کریمی: آدرس بدهید،من هم کتکش بزنم

فیروز کریمی که از غیرمسئول بودن این فرد کتک خورده، توسط خبرنگار باخبر شد از اینکه او بدون مجوز به نزدیکی بازیکنان فوتبال رسیده انتقاد کرد و گفت: اگر آدرسی از این فرد موجود است به وی داده شود تا کریمی هم به حساب باقیمانده آن فرد برسد.
کد خبر: ۴۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۲ 07 April 2009
فیروز کریمی که شوخی هایش زبانزد خاص و عام است اقدام برخی بازیکنان تیم ملی در کتک زدن یک تماشاگر را ستود.

به گزارش «شفاف» مربی تیم فوتبال صبای قم که درباره احتمال محرومیت غلامرضا رضایی که به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی یکی از تماشاگران بازی ایران - عربستان را کتک زده بودند با خبرنگار "نود" مصاحبه می کرد گفت: محرومیت احتمالی وی نباید به باشگاه ضربه بزند و این موضوع ربطی به بازی های داخلی ندارد.

فیروز کریمی که در ادامه از غیرمسئول بودن این فرد کتک خورده، توسط خبرنگار باخبر شد از اینکه او بدون مجوز به نزدیکی بازیکنان فوتبال رسیده انتقاد کرد و گفت: اگر آدرسی از این فرد موجود است به وی داده شود تا کریمی هم به حساب باقیمانده آن فرد برسد.

مربی صبای قم در ادامه از تیم هایی که بازیکنان آنها هم در کتک زدن آن تماشاگر نقش داشته اند خواست تا بازیکنان خود را مورد تشویق قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
من کاری با اینکه آن فرد چطور وارد زمین شده ندارم اما این جواب تماشاگران است که بدترین سرویس را میگیرند و با این حال باز هم به ورزشگاه می آیند ؟
عمل فوتباليستها بعنوان ورزشکار نه تنها قابل تحسين نيست بلکه در هر کجاي دنيا آنها را از ادامه بازي محروم ميکردند تا در آينده چنين اتفافي مشابه رخ ندهد و درس عبرتي براي مابفي باشد..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی