بازدید 4637

سقوط مرگبار پژو در مسير دماوند

کد خبر: ۴۲۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ 16 August 2014
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از سقوط مرگبار يک دستگاه سواري 206 به عمق دره‌اي 50 متري در جاده دماوند خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سيد جلال ملکي دراين باره گفت: در ساعت 1:25 بامداد ديروز يک مورد حادثه سقوط خودرو به دره به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، عوامل گروه نجات 10 را به محل حادثه واقع در جاده دماوند جنگل خجير اعزام کرد.

وي افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که يک دستگاه سواري پژو 206 هنگام حرکت به دليل نامشخصي از مسير اصلي خود منحرف و به عمق دره‌اي 50 متري سقوط کرده است.

 سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه خودرو داراي دو سرنشين بود، گفت: يکي از سرنشينان خود را به بيرون پرتاب کرده و نجات يافته بود، اما راننده خودرو درون کابين محبوس شده بود.

ملکي ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از تجهيزات مخصوص به عمق دره رفته و پس از قطع جريان برق خودرو و سوخت آن با استفاده از تجهيزات هيدروليکي اقدام به برش قطعات کرده و اين راننده را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند که تکنيسين‌هاي اورژانس پس از بررسي‌ علائم حياتي مرگ اين مرد 33 ساله را به دليل شدت جراحات وارده اعلام کردند. وي با اشاره به اينکه آتش نشانان خودرو را از عمق دره خارج کرده و به عوامل انتظامي تحويل دادند، گفت: عوامل آتش نشاني پس از ايمن سازي محل در ساعت 4:32 بامداد ديروز به عمليات خود خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی