بازدید 6824

اولین حضور ورزشکاران مصری در ایران

رییس کنفدراسیون کشتی آفریقا گفت : ورزشکاران مصری برای اولین بار در قالب تیم کشتی قاره آفریقا در ایران حضور پیدا کره اند.
کد خبر: ۴۲۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸ 15 August 2014
رییس کنفدراسیون کشتی آفریقا گفت : ورزشکاران مصری برای اولین بار در قالب تیم کشتی قاره آفریقا در ایران حضور پیدا کره اند.

فواد مسکوت روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : در حال حاضر پنج آزادکار و فرنگی کار تیم ملی کشتی مصر که همگی از قهرمانان قاره آفریقا هستند، در جام دوستی ایران و آفریقا حضور یافته اند.

وی اظهار کرد: تیم 14 نفره قاره آفریقا که همگی از قهرمانان این قاره هستند برای برگزاری چند دیدار دوستانه با قهرمانان ایرانی در تهران حضور یافته اند و قرار است در دوره آموزشی و تمرینی کشتی هم شرکت کنند.

وی یادآورشد: نقش ورزش در جهان امروز در ایجاد ارتباط بین کشورها بسیار تعیین کننده و موثر است.

درکشتی فرنگی فهمی هایتام (59 کیلوگرم)، محمد مصطفی (80 کیلوگرم) و احمد اوتامان (98 کیلوگرم) همگی از قهرمانان مصری سال 2014 آفریقا در تهران حضور یافته اند و همچنین کرم جابر دارنده مدال طلا و نقره بازیهای المپیک 2004 آتن و 2012 لندن و دارنده دو مدال طلای رقابت های 2002 و 2003 هم قرار بود در این رقابت ها شرکت کند که بنا به دلایل شخصی به ایران نیامده است.

درکشتی آزاد هم ایاد ابراهیم (70 کیلوگرم) و محمد زاقلول (86 کیلوگرم) از مصر همراه با تیم منتخب قاره آفریقا به ایران آمده اند.

تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی آفریقا دیدارهای دوستانه ای را با تیم کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران، تیم منتخب باشگاههای و باشگاههای شهدای هفتم تیر و گاز مازندران برگزار کرده اند.

بعد از ظهر امروز (جمعه) هم قرار است تیم های کشتی آزاد و فرنگی منتخب قاره آفریقا دیداردوستانه ای را با تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران برگزار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی