بازدید 2633
سید حسن نصرالله در گفت‌وگو با روزنامه الاخبار؛

ترکیه و قطر از داعش حمایت می‌کنند

دبیر‌کل حزب‌الله لبنان در بخش دوم گفت‌وگو‌ خود با روزنامه الاخبار، بار دیگر از حضور حزب‌الله در سوریه‌ دفاع و تأکید کرد، «هر کجا دفاع از محور مقاومت باشد، ما حضور خواهیم داشت».
کد خبر: ۴۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 15 August 2014
ترکیه و قطر از داعش حمایت می‌کننددبیر‌کل حزب‌الله لبنان در بخش دوم گفت‌وگو‌ خود با روزنامه الاخبار، بار دیگر از حضور حزب‌الله در سوریه‌ دفاع و تأکید کرد، «هر کجا دفاع از محور مقاومت باشد، ما حضور خواهیم داشت».

به گزارش «تابناک»، دبیر کل حزب‌الله لبنان سید‌حسن نصرالله در بخش دوم گفت‌وگو با روزنامه الاخبار لبنان، به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ ـ که متن کامل آن فردا جمعه منتشر می‌شود ـ اعلام کرد: «هر کجا دفاع از محور مقاومت باشد، حزب‌الله ‌خواهد بود».

المنار با انتشار بخش‌هایی اندک از بخش دوم گفت‌وگو به نقل از الاخبار نوشت: سید‌حسن نصرالله در این گفت‌وگو تأکید کرده، ‌هر کجا پیروان تفکر تکفیری ‌باشند، زمینه برای داعش آماده می‌شود. این امر بر اردن، عربستان و کشورهای عربی خلیج فارس منطبق است.

نصرالله در ادامه تصریح کرد: ترکیه و قطر از داعش حمایت می‌کنند و مطمئنیم ‌عربستان از این می‌ترسد.

بنا بر این گزارش، دبیر کل حزب‌الله لبنان، بار دیگر از حضور حزب‌الله در سوریه دفاع کرد‌ و با بیان اینکه اگر «در القصیر و القلمون (در سوریه) نمی‌جنگیدیم، داعش الان به بیروت و ساحل (لبنان در مدیترانه) رسیده بود»، گفت: احساس خطر [از داعش] هر روز بیشتر می‌شود و مردم بیش از پیش مبارزه با علیه تکفیری‌ها را می‌پذیرند.

دبیر‌کل حزب‌الله لبنان به حمایت‌های صورت گرفته از افراد مسلح در سوریه از جانب طرف‌هایی در لبنان اشاره کرد و گفت: هنوز کمک از لبنان به گروهک‌های مسلح در سوریه، از حیث حمایت مالی، تسلیحاتی و راهنمایی ‌ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی