بازدید 24015
۵

مهران مدیری به صدا وسیما بازگشت

مهران مدیری درخصوص جدیدترین سریال خود که در تدارک ساخت آن است، گفت: امیدوارم «اتاق عمل» کار بسیار خوبی شود و رضایت مردم را داشته باشد.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱ 09 August 2014
مهران مدیری که پس از شش سال با سریال طنز «اتاق عمل» به تلویزیون برمی‌گردد، گفت: خوشحالم که توانستم بار دیگر به سازمان صداوسیما بازگردم و جای خوشحالی است که این مخاطب عظیم را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مهران مدیری درخصوص جدیدترین سریال خود که در تدارک ساخت آن است، گفت: امیدوارم «اتاق عمل» کار بسیار خوبی شود و رضایت مردم را داشته باشد.

در جلسه‌ای که با حضور ناصر کریمان (مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران)، سید علی اکبر محمودی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران) درخصوص سریال «اتاق عمل» و روند کاری آن در شبکه تهران تشکیل شد، مهران مدیری - کارگردان سریال «اتاق عمل» - گفت: روند کاری این سریال به خوبی در حال جلو رفتن است و داستان این سریال درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سریال طنز «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمید رضا مهدوی اکنون در مرحله پیش تولید و نگارش فیلمنامه است. این سریال طنز در 90 قسمت 40 دقیقه ای برای مخاطبان شبکه تهران تولید خواهد شد و هم اینک توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند در حال نگارش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
ما هم خوشحالیم که
اقای مدیری به تلویزیون بازمیگردد...
طنزهای آقای مدیری با همکاری اقایان الوند و ژوله خیلی جالب میشه، امیدوارم همه طنز پردازای خوب برگردن تلویزیون و دوباره دستی به سر و گوش تلویزیون بکشند.
فقط تهران!!!!! پس شهرستانیها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشحالم که مهران مدیری بازهم به تلویزیون برگشته ولی بهتر بود به جای اسم اتاق عمل(که بیشتر مردم ازش می ترسند ) برای این سریال یه اسم بهتری داشته باشه چون بهتر به مزاق مخاطب خواهد نشست خواهشمند است یه اسم مناسب دیگه ای برای این سریال انتخاب کنید.
چرا شبکه تهران ؟؟؟
خب بزارید تو یه شبکه که همه مردم بتونن ببینن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی