سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان
( karbar@tabnak. ir )
برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را
برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که
نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می
گردد.
طرح مشکل:باسلام و احترام
بنده ساکن محله رودکی تهران میباشم و مرکز مخابرات محله هم مالک اشتر می باشد بنده بعلت مشکل (پی سی ام) خط منزل برای اتصال خط اینترنت پرسرعت سه نوبت به آن مرکز مراجعه کردم ولی هرسه نوبت با پاسخ منفی روبرو شدم درصورتیکه یکی ازدوستانم باهمین مشکل به آن مرکزمراجعه کرد و با دادن هدیه نقدی به یکی از کارمندان مخابرات مشکل خود را رفع کرد .
من نیاز به اینترنت دارم و مودم های وایمکس هم درمنزل ما آنتن کور دارد .مشکل بنده چطور حل می شود ؟
باتشکر از پیگیری شما
پاسخ:باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره1330/ت مورخ93/04/16 آن سایت خبری تحت عنوان(مشکل اینترنت درمرکز مالک اشتر)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،پس از بررسی به عمل آمده مشخص گردید تلفن مشترک به علت بدهی درتاریخ 92/12/13 قطع یک طرفه ودرتاریخ 93/01/16قطع دوطرفه گردیده وهمچنان قطع می باشد.
گفتنی است درحال حاضر امکان واگذاری اینترنت برروی خط مشترک تازمان نصب تجهیزات جدیدی وجود ندارد.
همچنین درزمینه ادعای مشترک درخصوص پرداخت هدیه به کارمند مخابرات درصورت اثبات ادعا،این مورد ازطرف شرکت مخابرات استان تهران قابل پیگیری می باشد.
با توفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل روابط عمومی وراهبردی