بازدید 7272
۲

پاسخ مخابرات به مخاطب ساکن محله رودکی

کد خبر: ۴۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 10 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

باسلام و احترام
بنده ساکن محله رودکی تهران میباشم و مرکز مخابرات محله هم مالک اشتر می باشد بنده بعلت مشکل (پی سی ام) خط منزل برای اتصال خط اینترنت پرسرعت سه نوبت به آن مرکز مراجعه کردم ولی هرسه نوبت با پاسخ منفی روبرو شدم درصورتیکه یکی ازدوستانم باهمین مشکل به آن مرکزمراجعه کرد و با دادن هدیه نقدی به یکی از کارمندان مخابرات مشکل خود را رفع کرد .
من نیاز به اینترنت دارم و مودم های وایمکس هم درمنزل ما آنتن کور دارد .مشکل بنده چطور حل می شود ؟
باتشکر از پیگیری شما

پاسخ:

باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره1330/ت مورخ93/04/16 آن سایت خبری تحت عنوان(مشکل اینترنت درمرکز مالک اشتر)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،پس از بررسی به عمل آمده مشخص گردید تلفن مشترک به علت بدهی درتاریخ 92/12/13 قطع یک طرفه ودرتاریخ 93/01/16قطع دوطرفه گردیده وهمچنان قطع می باشد.
گفتنی است درحال حاضر امکان واگذاری اینترنت برروی خط مشترک تازمان نصب تجهیزات جدیدی وجود ندارد.
همچنین درزمینه ادعای مشترک درخصوص پرداخت هدیه به کارمند مخابرات درصورت اثبات ادعا،این مورد ازطرف شرکت مخابرات استان تهران قابل پیگیری می باشد.

با توفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل روابط عمومی وراهبردی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
با سلام درخصوص کد خبر: ۴۲۳۹۷۹ مورخ 19 مرداد 93 اینجانب یکی از متقاضیان درخواست اینترنت از این مرکز مخابراتی ام که پس از گذشت 3 سال از تاریخ خبر شما همچنان پس از تماس با این مرکز مخابراتی گفته میشود که درحال نصب تجهیزات جدید و کابل برگردان هستیم ... واقعاً 3 سال زمان برای نو کردن تجهیزات مورد نیازه ؟؟ کلاً باید بیخیال اینترنت بشیم مایی که تو این محدوده ایم ؟؟
خواهشن شما اگه امکان داره یه جواب درست از اینا بگیرید و به ماهم بدید ممنون میشم
با سلام
بنده نیز در کارون شمالی کنار پمپ بنزین ساکن هستم. متاسفانه اینترنت اینجا به شدت مشکل دارد و قعطی زیادی دارد. از طرفی مخابرات خطوط مبتنی بر فیبر نوری را فقط به مشترکانی می دهد که از خود مخایرات اینترنت بگیرند و اینترنت سایرین را از بستر مسی می دهد که به شدت مشکل و نویز دارد. بنده سه ماه هم از خود مخابرات اینترنت گرفتم اما باز هم مشکل قعطی زیاد من را کلاف کرد. چرا باید این گونه باشد؟ چون پایین شهر زندگی می کنیم نباید هیچ چیزی داشته باشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار