بازدید 24064
۵
سعید‌ عزت‌اللهی در راه اسپانیا؛

کاپیتان تیم ملی جوانان ایران در راه تیم قهرمان لالیگا

در روزهایی که اخبار ناامیدکننده‌ای از بازار نقل و انتقالات تابستانی برای فوتبالیست‌های ایرانی به‌ گوش می‌رسد، رسانه‌ها از نهایی شدن قرارداد کاپیتان تیم ملی جوانان ایران با باشگاه اتلتیکو مادرید سخن می‌گویند و به این ترتیب، سعید عزت‌اللهی جوان به زودی راهی اسپانیا می‌شود تا قرارداد رسمی خود را با این باشگاه امضا کند.
کد خبر: ۴۲۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹ 08 August 2014
کاپیتان تیم ملی جوانان ایران در راه تیم قهرمان لالیگادر روزهایی که اخبار ناامیدکننده‌ای از بازار نقل و انتقالات تابستانی برای فوتبالیست‌های ایرانی به‌ گوش می‌رسد، رسانه‌ها از نهایی شدن قرارداد کاپیتان تیم ملی جوانان ایران با باشگاه اتلتیکو مادرید سخن می‌گویند و به این ترتیب، سعید عزت‌اللهی جوان به زودی راهی اسپانیا می‌شود تا قرارداد رسمی خود را با این باشگاه امضا کند.

به گزارش «تابناک»، سعید عزت‌اللهی هفده ساله بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است که در فصل گذشته چند تجربه کوتاه حضور در لیگ بر‌تر را داشته و همین هفته گذشته در مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ سیزدهم در جمع پدیده‌های لیگ گذشته در کنار عباس‌زاده و شریفی قرار گرفت. او اما بیشتر از درخشش در لیگ بر‌تر ایران ستاره تیم علی‌دوستی مهر در سال‌های گذشته بود و در کنار سردار آزمون از بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم ملی بود و حالا مانند سردار آزمون قرار است راهی یک لیگ اروپایی معتبر شود تا هم فوتبالش‌ در بستر بهتری رشد کند و هم خودش تجربه‌های بیشتری به دست آورد.

روز گذشته، برخی رسانه‌های انگلیسی‌زبان از توافق یک‌ساله عزت‌اللهی با تیم اتلتیکو مادرید خبر دادند و اینکه قرارداد او قابلیت افزایش زمان تا چهار سال را هم دارد و سعید عزت‌اللهی بنا بر این قرارداد باید برای تیم رده‌های سنی اتلتیکو یا‌‌ همان تیم دوم این باشگاه بزرگ بازی کند. عزت‌اللهی که در هفته جاری برای نهایی کردن مفاد قراردادش راهی مادرید خواهد شد، این شانس را خواهد داشت که در کنار مسعود شجاعی و جواد نکونام، سومین ایرانی شاغل در لالیگا باشد؛ با این تفاوت که او کارش را در سن خیلی پایین‌تر از آن‌ها و در تیم خیلی بزرگ‌تر از آن‌ها آغاز خواهد کرد و این امیدواری وجود دارد که در سال‌های آینده شاهد حضور یک هافبک خوب در میانه میدان برای تیم ملی باشیم.

در روزهای پس از جام‌جهانی که ستاره های تیم ملی کشورمان از لیگ‌های اروپایی راهی لیگ‌های قطر و امارات شده‌اند و یکی دو بازیکن تیم ملی بدون تیم مانده‌اند حضور ستاره‌های جوان تیم ملی فوتبال ایران در لیگ‌های اروپایی این دلگرمی را در میان هواداران فوتبال ایجاد می‌کند که نسل جدیدی از بازیکنان در تیم ملی جوانان و زیر دست علی دوستی مهر و مهدی مهدوی‌کیا در حال پرورش است.

حضور عزت‌اللهی در اتلتیکو مادرید شمار لژیونرهای تیم ملی جوانان را به سه تن می‌رساند که البته کیفیت بالاتری از لژیونرهای تیم ملی بزرگسالان دارد و این شاید به معنی تغییر نسل چشمگیری در فوتبال ما باشد. هم اکنون از بازیکنان تیم ملی جوانان سردار آزمون در تیم روبین‌کازان روسیه بازی می‌کند و نوید ناصری هم چند هفته قبل به لسترسیتی انگلیس پیوست و حالا کاپیتان این تیم هم در راه اتلتیکومادرید است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۵
خبر خوشحال کننده ایه
تابناک نظرات سیاسی مارو که تایید نمیکنه ببینم نظر ورزشی ما رو تایید میکنه یا نه
فوتبالیستهای ایرانی وقتی جوان هستند به فکر پیشرفت و حضور در تیمهای اروپایی برای رشد فوتبالی خودشون هستند،اما یه ویروسی که هست اینکه وقتی احساس میکنن فوتبالشون تموم میش تیم ملی بی اهمیت میشه و به فکر جمع اوری پول می افتن و لیگ و تیم براشون مهم نیست حتی اگه اسم لیگشون نام جعلی خلیج ع ر ب ی باشه،امیدوارم قانونی نصب بشه و بازیکن هارو از حضور در لیگهای عربی ممنوع کنن،مثل بعضی از کشورها
دمت گرم
تابی مرسی.خوشحالمون کردی..
آقا دوباره این سربازی مشکل ساز نشه! از ما گفتن...
زیر بنای فوتبال بازیکنان جوان ما هستند
به امید افتخار آفرینی این بازیکن در اروپا
و تیم ملی ایران
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی