بازدید 12530
پزشکی قانونی اعلام کرد:

مرگ ۱۹۱ نفر با قرص برنج در سه ماه

سازمان پزشکی قانونی تعداد متوفیان به علت مسمومیت با قرص برنج را در سه ماه نخست امسال ۱۹۱ نفر اعلام کرد که بر این اساس تهران با ۸۹ کشته رکورددار محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷ 08 August 2014
سازمان پزشکی قانونی تعداد متوفیان به علت مسمومیت با قرص برنج را در سه ماه نخست امسال ۱۹۱ نفر اعلام کرد که بر این اساس تهران با ۸۹ کشته رکورددار محسوب می‌شود.

بر این اساس طی سال گذشته 661 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده اند.

همچنین در این گزارش آمده است، در 3 ماهه نخست امسال 191 نفر شامل 79 زن و 112 مرد به علت مسمومیت با قرص برنج کشته شده اند.

تعداد متوفیان در مدت مشابه سال گذشته 169 نفر شامل 72 زن و 97 مرد بوده است که این تعداد رشد 13 درصدی کشته شدگان در بهار 93 را نسبت به بهار 92 نشان می دهد.

بیشترین متوفیان در استان های تهران با 89، مازندران با 30 و گیلان با 19 نفر ثبت شده است.

قرص برنج از سموم کشنده محسوب می شود که حتی استنشاق بوی آن نیز فرد را دچار مسمومیت می کند و خطر مرگ دارد به طوری که در ماه گذشته اعضای یک خانواده در بندرعباس به علت استنشاق بوی قرص برنج از طریق کانال کولر جان خود را از دست داده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۵
لاحول ولاقوةالابالله
بیشتر خودکشی کردن
هر روز يك سوپرايز ،ديروز شير آلوده ،امروز آمار خودكشي وفرداو فرداها ..........منم كم كم دارم دلواپس ميشم بيچاره دلواپسها چي كشيدن.
عجب اوضاعی شده مقصر دولته؟ یا وارد کنندگان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
مقصر وضع اقتصادیه
چرا این قرص برنج لعنتی رو جمع نمیکنید از عطاریها آقایون بهداشت دولتی ها شما در برابر خدا مسئولید
من اورژانس کار می کنم و دیروز یک مادر 20 ساله با نوزاد دو ماه رو بستری کردم به همین خاطر و همیشه با خودم فکر کردم که واقعا ممنوع کردن فروش اینها خیلی راحتر از عواقب بی مادری یه بچه است تو شهر ما راحت از عطاری می تونی تهیه کنی
من فکر می کنم امار بیشتر از اینهاس
چی میگی؟ 191 نفر؟!
پس چرا صدا و سیما یک هشدار عمومی در رابطه به خطر استنشاق گاز این قرص پخش نمیکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
صداسیما ی بیچاره چه گناهی کرده اگر بخواد در مورد قرص برنج و خودکشی و شیر وایتکس دار و آمار طلاق و اعتیاد و قتل و جنایت و آموزش حقوق شهروندی و کلاهبرداری از ایرانیها در امارات و سوانح رانندگی و کلا معظلات کشور برنامه بزاره فرصتی برای اخبار سیل در امریکا و آتش سوزی در اروپا و تورم1% انگلیس و سانسور برنامه های ورزشی و ... باقی نمیمونه
چرادسترسي به قرص برنج راحترازقرص سرماخوردگيه حتي قرص برنج نوع المانيشم توحبوبات فروشي به قيمت 900تومان يافت ميشه
خدا ميدونه خيلي از برنج فروش ها برا اينكه برنجاشون خراب نشه بسياز زياد از اينقرص استفاده مي كنند. بايد به مردم امووزش داده بشه برنج به اندازه نياز بخرن و از ايم قرص ها برا نگهداري برنج استفاده نكنن
بسيار ناراحت كننده است.

راستي تابناك جان بهت تبريك ميگم روز خبرنگار رو
همه این کارها ناشی از بی پولی .پول داشته باش همچی حله
مشکل از قرص برنج نیست عزیزان. مشکل از افسرده بودن مردم این مملکته که اونا رو به سمت خودکشی پیش میبره. بیشتر این افراد خودکشی کردن، نه این که ناآگاهانه مسموم شده باشن. تعداد کسانی که ناآگاهانه مسموم بشن بسیار بسیار پایینه. باید یه فکری به حال افسردگی و بیچارگی این مردم کرد. ممنوع کردن قرص که چند سال هم هست که شده فایده نداره. راههای دیگه ای برای خودکشی پیدا میکنن مردم.
قرص برنج فواید زیادی دار و جان بسیاری را نجات داده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست