بازدید 4196

مخابرات:خطوطpcmمرکزشهیدغریبی جمع آوری میشود

کد خبر: ۴۲۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸ 07 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین سایت وزین تابناک و قبولی طاعات وعبادات.اینجانب دارای یک خط تلفن بوده که برای دریافت سرویس adsl به خاطرpcmبودن، خط فاقد توانایی ارائه سرویس است.پس از مراجعه به مرکزمخابراتی شهید غریبی متاسفانه با برخورد نامناسب فرد پاسخگو مواجه شدم وفرمودند تنها راهکار صبر است ان هم تا زمان نامعلومی.از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
باتشکر

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 1356/ت مورخ 93/04/26آن سایت خبری تحت عنوان(مشکل واگذاری adslدرمرکز مخابرات غریبی)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،طی بررسی بعمل آمده بااجرای عملیات کابل برگردان به زودی خطوط pcm مرکز مخابرات شهید غریبی جمع آوری می شود ومشترکان می توانند جهت دریافت ارتباط adsl به مرکز مخابرات فوق مراجعه ویا باشماره سامانه 2020تماس حاصل نمایید.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفتر روابط عمومی وراهبردی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار