بازدید 2214

دوستي: صعود به جام جهاني هدف اول است

کد خبر: ۴۲۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ 06 August 2014
سرمربي تيم ملي جوانان فوتبال ايران گفت: هدف اول ما در رقابت‌هاي قهرماني آسيا کسب سهميه جام جهاني است.

علي دوستي در مورد وضعيت تيم ملي جوانان گفت: قرار بود به آلمان سفر کنيم اما به دليل مشکل صدور رواديد بازيکنان نتوانستيم به اين اردو برويم. در حال انجام امور سفر به اتريش هستيم تا در صورت امکان 28 يا 29 مرداد به اين کشور سفر کنيم و 3 يا 4 بازي دوستانه انجام دهيم.

به نقل از فارس، وي افزود: اردوي ما در تهران تا روز يکشنبه ادامه دارد. روز جمعه ساعت 10:30 مقابل سايپا و ساعت 10 شنبه مقابل استقلال به ميدان مي‌رويم. کمتر از دو ماه تا شروع بازي‌هاي آسيايي زمان داريم و بايد خودمان را به طور کامل آماده کنيم.

سرمربي تيم ملي جوانان در پاسخ به اين سؤال که کم‌کاري از سوي چه کسي بود، که سفر به آلمان لغو شد، اظهار داشت: آنها مي‌گفتند آلمان شلوغ است و نمي‌توانند رواديد 30 بازيکن را تهيه کنند ما هم به همين دليل از انجام خدمات منصرف شديم. البته احتمال دارد با توجه به اينکه رواديد اتريش شينگن است اگر شد در اين سفر يکي دو روز هم به آلمان برويم و بازي دوستانه‌اي آنجا داشته باشيم.

وي در مورد اينکه چرا تيم ملي جوانان بازي‌هاي دوستانه کمي داشته است عنوان کرد: شما مي‌دانيد در رده پايه بازي دوستانه حرف اول را مي‌زند هر چقدر هم تمرين برگزار کنيم و در دو نوبت صبح و عصر تمرين داشته باشيم تا بازي دوستانه نباشد نمي‌توانيم ضعف‌هايمان را بشناسيم. تاکنون نتوانسته‌ايم تيم را ببينيم و تورنمنت شبيه‌سازي خوبي هم که بتواند به ما کمک کند وجود نداشته است.

سرمربي تيم ملي جوانان در پاسخ به اين سؤال که آيا فيلم بازي‌هاي يمن، ميانمار و تايلند حريفان ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا تهيه شده است، اظهار داشت: فيلم بازي يمن و ميانمار را گرفتيم اما هنوز فيلم تايلند به دستمان نرسيده که تلاش مي‌کنيم آن را تهيه کنيم.

دوستي در مورد اينکه سفر به جزيره کيش به کجا انجاميد، تصريح کرد: قرار است اين سفر را انجام دهيم و طي روزهاي 27 و 29 شهريور قطر هم سفري به اين شهر داشته باشد تا دو ديدار دوستانه برگزار کنيم. در حال رايزني هستيم تا در صورت امکان عراق هم به آنجا بيايد و بازي دوستانه داشته باشيم.

سرمربي تيم ملي جوانان در مورد اينکه آيا تيمش توانايي قهرماني در آسيا را دارد، گفت: کار بسيار سخت است، ما به دنبال حضور در جمع 4 تيم برتر هستيم تا جواز صعود به جام جهاني را کسب کنيم. ابتدا بايد به جام جهاني صعود کنيم و سپس مي‌توانيم در مورد قهرماني هم صحبت کنيم. ما خودمان را آماده حضور در مسابقات مهم آسيايي و شرايط وحشتناک ميانمار مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه قرار بود بازيکنان دو رگه را بررسي کند آيا اين اتفاق رخ داد، خاطر نشان کرد: اين بازيکنان در طول اردوها هر کدام در مقطعي به تمرينات آمدند، برخي از آنها بد نبودند و برخي هم شرايط خوبي نداشتند، در کل آنها نتوانستند نظر ما را جلب کنند.

دوستي در پايان گفت: خواهش ما اين است که در اين مدت باقي مانده مديران و باشگاه‌ها همانطور که در گذشته همکاري خوبي با ما داشتند همچنان نيز به ما کمک کنند تا بتوانيم بازيکنان را در اختيار داشته باشيم و تيمي قوي و قدرتمند را روانه بازي‌هاي آسيايي کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی