بازدید 6032

پاسخ ایران خودرو به مخاطب زنجانی

کد خبر: ۴۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ 06 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با عرض سلام اینجانب یک دستگاه خودرو پژو پارس سال از فروش تحویل فوری30 روزه شرکت ایران خودرو در زنجان خریدم باشماره قرارداد 7567140 موعد تحویل خودور 14  اسفند 92 بود که خودرو با اطلاعات استخراج شده از سایت همان شرکت و نمایندگی با تاخیر در تاریخ 92/12/28فاکتور و سند شد با شماره بدنه ..... ولی تحویل نشد بعد از تعطیلات سال نو و  پی گیری های مستمر اینجانب از طریق نمایندگی متوجه شدیم که خودرو با آن مشخصات از سیستم حذف و هیچ خودروی برای مجددا فاکتور نشده با پی گیری ها مکرر در تاریخ 93/02/04 خودرو جدیدی برای ما فاکتور شد که ظاهرا از این بابت که خودرو در سال جدید  فاکتور شده  باید با  نرخ مالیات بر ارزش افزوده جدید محاسبه گرددو سود تاخیر تحویل خودرو با مابه التفاوت مالیات بر ارزش افزوده تهاتر شده . که این چنین کارهایی فقط در ایران صورت می گیرد و کسی هم به داد این مردم با حیا نمی رسد . قطعا از طریق مراجع ذیصلاح شکایت خواهم کرد و حقم را خواهم گرفت  و از طریق سایت خبری تابناک قسمت با بینندگان به اطلاع  و سمع مردم خواهم رساند لازم به ذکر است که خودرو در تاریخ 93/02/12 تحویل بنده شد البته خودرو تحویلی دارای ایرادات ذیل است : زنگ زدگی موتور - باز نشدن درب صندوق عقب - عدم تحویل رادیو پخش و .....

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیروتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1173/ت مورخ93/02/13 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند ردیف قرارداد شماره 7567140یک دستگاه پژوپارس مربوط به مشتری محترم با موعد تحویل 30روزه بوده که ثبت نام ایشان براساس برنامه تامین خودرو ایجادشده است.باتوجه به اینکه خودرو با شماره بدنه dk93465 درزمان تخصیص قابلیت تحویل به مشتری رانداشته وبا توجه به اجتناب ناپذیر بودن موضوع فوق ونیز تعلق سود تاخیر خودروی اولیه ابطال شده است.
پیرو الزامات قانونی درخصوص اخذمابه التفاوت افزایش اختلاف قیمت بیمه و2درصدارزش افزوده مالیات درسال جدید که اخذ وجه قابل پرداخت توسط ایشان مطابق با احتساب سود تاخیر متعلقه تهاتر شده است.ضمنا مبلغ 20هزارتومان بابت کسری رادیو پخش وهمچنین مبلغ 143هزار و400تومان بابت مازاد سود تهاترشده به ایشان بازگردانده شده است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی