بازدید 4143

اعدام جاسوسان رژیم صهیونیستی در غزه

کد خبر: ۴۲۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰ 06 August 2014
منابع فلسطینی گزارش دادند که گروه های مقاومت در غزه طی ۲۹ روز گذشته از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، چند جاسوس این رژیم را اعدام کردند.

به گزارش  تسنیم، پایگاه امنیتی «المجد» گزارش داد که دستگاه های امنیتی وابسته به گروه های مقاومت در غزه، تعدادی جاسوس رژیم صهیونیستی را که مقاومت در نوار غزه و منازل شهروندان در مناطق مختلف را زیر نظر گرفته و اطلاعات در اختیار این رژیم قرار می دادند، اعدام کردند که البته تعداد دقیق آنها مشخص نیست.

به گفته یک منبع امنیتی، تعدادی از جاسوسان که در مناطق درگیری سعی داشتند در مبارزه اعضای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر مانع ایجاد کنند، اعدام شدند.

پایگاه امنیتی المجد همچنین نوشت که مقاومت فلسطین سعی خواهد کرد از طریق هدف قرار دادن مزدوران اسرائیلی در غزه به دستگاه های اطلاعاتی این رژیم ضربه وارد آورد و مقاومت هرگز به کسانی که اطلاعات درباره مقاومت و مردان آن به دشمن اسرائیلی ارائه کرده اند، رحم نخواهد کرد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه بامداد امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که شمار شهدای غزه تا امروز که وارد بیست و نهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی شده است به 1865 نفر و تعداد زخمی ها نیز به 9563 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، از میان 1865 شهید فلسطینی، 429 نفر آن کودک، 243 نفر زن و 79 نفر نیز سالخورده هستند.

بر اساس این گزارش، طی 29 روز گذشته نیز 9563 نفر در حملات رژیم صهیونیستی زخمی شدند که از این تعداد 2877 نفر کودک، 1853 نفر زن و 374 نفر نیز سالخورده هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست