بازدید 2443

۴ تا ۶ میلیارد دلار خسارت تجاوزات اسرائیل به غزه

کد خبر: ۴۲۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳ 05 August 2014
 وزارت اقتصاد فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که بر اساس ارزیابی های اولیه ۴ تا ۶ میلیارد دلار ارزش خسارت های مستقیم در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تخمین زده شد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «تیسیر عمر» قائم مقام وزیر اقتصاد فلسطین با اشاره به اینکه میزان خسارت های مستقیم جنگ غزه بر اساس برآورد اولیه بین 4 تا 6 میلیارد دلار تخمین زده شده است، گفت: کشورهای کمک کننده مالی به فلسطین، در سپتامبر آینده برای بررسی موضوع حمایت های مالی جهت بازسازی نوار غزه در نروژ تشکیل جلسه خواهند داد.

وی افزود که ارزیابی و تهیه گزارش از میزان دقیق خسارت های وارده به نوار غزه در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به آرام شدن اوضاع و وضعیت مناسب نیاز دارد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز سه شنبه به موجب توافق بین اسرائیل و حماس به مدت 72 ساعت آتش بس انسانی در نوار غزه اعلام شده است.

در همین رابطه وزارت بهداشت غزه بامداد امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که شمار شهدای غزه تا امروز که وارد بیست و نهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی شده است به 1865 نفر و تعداد زخمی ها نیز به 9563 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، از میان 1865 شهید فلسطینی، 429 نفر آن کودک، 243 نفر زن و 79 نفر نیز سالخورده هستند.

بر اساس این گزارش، طی 29 روز گذشته نیز 9563 نفر در حملات رژیم صهیونیستی زخمی شدند که از این تعداد 2877 نفر کودک، 1853 نفر زن و 374 نفر نیز سالخورده هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی