بازدید 2467
۲

تروریست ها اهالی عرسال را سپر انسانی قرار داده اند

اللبوه/لبنان(العالم) ـ فرماندار منطقه اللبوه واقع در همسایگی منطقه عرسال، در مرز سوریه و لبنان، تاکید کرد که تروریست های داعش و النصره از ساکنان عرسال به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
کد خبر: ۴۲۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰ 04 August 2014
"رامز ناصر امهز" عصر دوشنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: ارتش لبنان پناهگاه های عناصر تروریستی در منطقه عرسال را هدف حملات سخت خود قرار داده است اما این تروریستها از ساکنان منطقه به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند و به آنها اجازه نمی دهند تا شهر را ترک کنند.

وی از ساکنان عرسال خواست تا با ارتش لبنان برای اخراج تروریستها همکاری کنند.

فرماندار اللبوه، افزود: تروریست های داعش و النصره پس از آنکه سوریه را تخریب کردند و ارتش سوریه به آنها ضربات سنگینی وارد کرد، به خاک لبنان منتقل شدند و می خواهند که لبنان را نیز نابود کنند اما ارتش لبنان با عزم و اراده مردمی، تروریست ها را تار ومار خواهد کرد.

امهز درخواست برخی طرف های لبنانی برای ایجاد آتش بس میان ارتش و عناصر تروریستی در منطقه عرسال را به سخره گرفت و گفت: چگونه میان دولت و عناصر تروریستی آتش بس برقرار می شود؟ آتش بس میان دولت با دولتی دیگر صورت می گیرد نه میان دولت و تروریست ها که مردم را به عنوان گروگان نگه می دارند و افرادی را از ارتش لبنان به قتل رسانده اند.

فرماندار منطقه اللبوه از برخی طرف های لبنانی خواست تا از تروریست ها بخواهند منطقه را ترک کنند که در غیر این صورت ارتش لبنان این تروریست ها را از بین خواهد برد.

وی تاکید کرد: ارتش لبنان برای نجات مردم عرسال از شر تروریست هایی که به ناموس مردم تجاوز کرده و آنها را از ترک شهر باز می دارند، آماده است.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عرسال رو جدی بگیرید در لبنان خائن زیاد هست مخصوصاً ارتش و قابل اعتماد نیستند ، بیتشر وفادار به عربستان و مطامئش هستند ، شاید حاضر بشند به قیمت صدمه زدن به حزب الله کاری بکنن ، حواستونو جمع کنید و عرسال رو دست کم نگیرید ، به مرده و زنده اشون فرصت ندید ، یا اسیر کنید یا بکشید ، وقت کشی فرصت توطئه و اسکان نیرو هست ، امیدوارم به اون چیزی که میخوان نرسند حزب الله باید مواظب باشه و توانایی هاش رو مدیریت کنه این آفت رو زودتر ریشه کن کنید
نزارید تجربه ارتش عراق تکرار بشه ،به ارتش لبنان هیچ اعتبار و اطمینانی نیست ! حواستونو جمع کنید
این همون ارتشی هست که اون یارو کی بود ماجد رو تحویل نداد ، حزب الله حتی نباید سایه اش هم تو لبنان مورد تهدید قرار بگیره ، 14 مارس و گروه هایی هستند که آثار حماقت از گفتار و موضع گیری هاشو مشخص هست سفر سرکرده هاشون به عربستان و امارات بسیار تو چشم هست
من جوگیر نشدم یا از روی احساس حرفی نمیزنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست