بازدید 1905

سوریه به مبارزه برای حفظ حاکمیت خود ادامه می‌دهد

معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه مردم این کشور هیچ گاه تسلیم تروریست‌ها و حامیان آن‌ها نخواهند شد، گفت: سوریه به مبارزه برای حفظ حاکمیت و کرامت خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 03 August 2014
معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه مردم این کشور هیچ گاه تسلیم تروریست‌ها و حامیان آن‌ها نخواهند شد، گفت: سوریه به مبارزه برای حفظ حاکمیت و کرامت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش  (ایسنا)، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در مقاله‌ای در روزنامه البناء لبنان نوشت: حتی اگر تروریست‌ها در سوریه از حمایت برخی کشورهای عربی برخوردار شده و به کشتار انسان‌ها و قطع کردن سرهای آنان بپردازند، ملت‌ ما تسلیم این تروریست‌ها و حامیان و هم‌پیمانان آن‌ها نخواهند شد.

وی گفت: همگان می‌دانند آنچه در منطقه رخ داده به خاطر اهداف کشورهای غربی است. یکی از این اهداف حمایت بیشتر از اسرائیل و تضمین امنیت و سلطه آن بر خاورمیانه و همچنین ادامه صدور نفت به بازارهای اروپایی است.

مقداد خاطرنشان کرد: تمامی اطلاعات و اخبار نشان می‌دهد که دست نشانده‌های غرب در جهان عرب باید درک کنند که غربی‌ها چه طرحی‌ دارند و آنها تنها ادعا می‌کنند که طرفدار حقوق بشر هستند. در واقع غربی‌ها همواره برای تحریک دولت‌های عربی اقدام می‌کنند و گرنه حمایت کشورهای غربی از عضویت عربستان در شورای حقوق بشر چه معنایی دارد.

معاون وزیر خارجه سوریه اظهار داشت: سیاستمداران شکست خورده در آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگر کشورها برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در تبیین و شرح گسترش تروریسم ادعا می‌کردند که گروه‌های مسلح میانه‌روی وجود دارند که می‌توان با آن‌ها مذاکره کرد اما در حال حاضر از موضع قبلی خود کناره گیری کرده و فهمیدند که افراد مسلح میانه‌رو وجود ندارند بلکه هر کسی که علیه کشور و نظام سیاسی خود سلاح به دست بگیرد، تروریست است.

وی افزود: مسئولان روسی وقت زیادی را در گفت‌وگو با نمایندگان فرانسه، انگلیس و آمریکا برای صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت در خصوص محکومیت حمایت از تروریست‌ها از دست دادند. در حالی که همین نمایندگان شورای امنیت را از صدور قطعنامه‌ای در خصوص توقف حملات اسرائیل به نوار غزه منع کردند و همین شکست خوردگان از اسرائیل و جنایت‌های نیروهای اسرائیلی در نوار غزه حمایت به عمل آوردند.

مقداد تاکید کرد: تاریخ هیچ گاه به افرادی که خواهان نابودی سوریه هستند، اجازه نخواهد داد تمدن و میراث بشری ما را از بین ببرند و مواضع سوریه در قبال تروریست‌ها همچنان ثابت خواهد ماند و سوریه با دادن خون شهدای خود و پیروزی‌های ارتش و حمایت مردم حاکمیت و کرامت خود را حفظ خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی