بازدید 4004
۱

لمپارد به منچسترسیتی پیوست

کد خبر: ۴۲۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 03 August 2014
ها‌فبک سابق چلسی با قراردادی قرضی از تیم نیویورک سیتی راهی منچسترسیتی شد.

به گزارش ایسنا، فرانک لمپارد، ها‌فبک چلسی پس از 13 فصل در این تیم و کسب افتخارات زیاد به تیم نیویورک‌سیتی آمریکا پیوست. با توجه به شروع فصل جدید لیگ آمریکا که تقریبا هشت ماه دیگر است و ارتباط نزدیکی که بین دو باشگاه نیویورک سیتی و منچسترسیتی وجود دارد، این ها‌فبک انگلیسی به مدت شش ماه به منچسترسیتی قرض داده شد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی با تایید خرید فرانک لمپارد گفت: لمپارد در حال حاضر بازیکن ماست. او از چهارشنبه تمریناتش را شروع می‌کند و تا ژانویه در منچسترسیتی بازی خواهد کرد.

پیگرینی درباره شرایط فرانک لمپارد، گفت: همان طور که می‌دانید او از چلسی جدا شده و به نیویورک سیتی پیوسته است، اما با توجه به این که لیگ آمریکا در ماه مارچ آغاز می‌شود او را به صورت قرضی از منچسترسیتی جذب کردیم.

پیگرینی ادامه داد: لمپارد می‌داند که ما تیم خیلی خوبی داریم و بازیکن خوب و زیادی در پست او در منچسترسیتی وجود دارد، اما با توجه به این که بازی‌های زیادی در طول فصل داریم می‌خواهیم بازیکنان خوب و زیادی نیز در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم در بازی‌های مختلف از آنها استفاده کنیم. به همین خاطر حضور لمپارد در تیم خیلی خوب است.

منچسترسیتی تقریبا یک ماه دیگر باید با چلسی در لیگ برتر دیدار کند. تقابل فرانک لمپارد با تیم سابقش یکی از اتفاقات بسیار جالب فصل جدید لیگ برتر انگلیس خواهد بود. پیگرینی درباره این تقابل گفت: درباره این طور مسائل با فرانک صحبت خواهم کرد. او بازیکن کوچکی نیست و این شرایط را درک می‌کند. مطمئنم که او برای تیم ما مفید خواهد بود. لمپارد یک بازیکن خیلی حرفه‌ای است و شرایط حرفه‌ای را درک می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار