بازدید 2943
۲
اهل حاشيه نيستم

تيموريان: ثمره يک سال تلاشم را گرفتم

کد خبر: ۴۲۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 03 August 2014
برترين بازيکن فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر مي‌گويد کسب اين عنوان حاصل يک سال تلاش و زحمتم بوده و خوشحالم توانستم اين عنوان را کسب کنم.

  آندرانيک تيموريان پس از دريافت جايزه برترين بازيکن فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: خوشحالم که توانستم ثمره يک سال تلاشم را دريافت کنم و به عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر ايران انتخاب شوم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: من از هيات انتخاب کننده براي اعتماد به من و انتخابم به عنوان برترين بازيکن تشکر مي‌کنم و اميدوارم در آينده بتوانم در هر تيمي که حضور دارم مثمر ثمر باشم.

برترين بازيکن فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کرده چنين عنواني را به دست آورد گفت: پيش از اين فکر مي‌کردم چنين عنواني را به دست بياورم. خبرهاي ضد و نقيضي را نيز در رسانه‌ها در اين باره شنيده بودم اما هميشه تمرکزم بر روي کار خودم بوده و تلاش مي‌کردم تا جايي که مي‌توانم براي تيمم مفيد باشم.

بازيکن تيم فوتبال استقلال همچنين در مورد حضورش در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر ايران نيز گفت: قسمت بود اين فصل نيز در ايران بازي کنم. خوشحالم که توانستم باز هم براي استقلال به ميدان بروم. اميدوارم در اين فصل با حمايت تماشاگران بتوانيم نتيجه مناسبي را به دست بياوريم. مطمئن باشيد استقلال در اين فصل شايسته قهرماني است.

تيموريان همچنين خاطرنشان کرد: ساير بازيکناني که کانديداي تصاحب برترين بازيکن ليگ بودند مطمئنا شايستگي کسب اين عنوان را داشتند. پيام صادقيان و بختيار رحماني هر دو بازيکناني هستند شايسته که مي‌توانستند اين عنوان را کسب کنند.

بازيکن تيم فوتبال استقلال همچنين در پاسخ به سوالي در مورد ناراحتي‌اش پس از ديدار مقابل راه آهن تهران نيز افزود: اين مسئله را از امير قلعه‌نويي بپرسيد. در اين ميان رسانه‌ها شيطنت‌هايي را نيز انجام دادند. هر کسي آندرانيک تيموريان را مي‌شناسد با اخلاق او به خوبي آشناست و مي‌داند که آندرانيک اهل حاشيه نيست.

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران همچنين در مورد کيفيت برگزاري انتخاب برترين‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران نيز اظهار کرد: مراسم بسيار خوبي برگزار شد ولي به نظرم مي‌تواند کيفيت مراسم در سال‌هاي بعد بهتر از اين هم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار