بازدید 9944

برترین‌های فصل سیزدهم برگزیده شدند

کد خبر: ۴۲۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵ 02 August 2014
برترین‌های فصل سیزدهم برگزیده شدندبرترین‌های فصل سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران در مراسمی در برج میلاد انتخاب شدند.
به گزارش ایسنا، برترین‌های فصل سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال ایران در مراسمی که شنبه شب در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، برگزیده شدند.

بنابراین، حسین فرکی، عنوان‌های بهترین مربی و مربی اخلاق فصل سیزدهم لیگ بر‌تر ایران را از آن خود کرد.

آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال، بهترین بازیکن فصل سیزدهم ‌شد. در این بخش، پیام صادقیان و بختیار رحمانی رقیبان آندو بودند.

بنا بر این گزارش، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز حضور داشت، عنوان بهترین داور فصل را از آن خود کرد. موعود بنیادی‌فر و حسین زرگر دیگر نامزدهای این بخش بودند.

حسن کامرانی فر، کمک‌داور بین‌المللی ایران نیز که به همراه فغانی در برزیل بود، به عنوان بهترین کمک‌داور فصل سیزدهم برگزیده شد. سازمان لیگ رضا سخندان و حسن ظهیری را ‌رقبای کامرانی‌فر انتخاب کرده بود.

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی با به ثمر رساندن چهارده گل در فصل سیزدهم، عنوان بر‌ترین گلزن این فصل را به دست آورد.

رسول نویدکیا بازیکن فصل گذشته نفت تهران که در فصل چهاردهم به جمع سپاهانی‌ها اضافه شده است، مقام بازیکن اخلاق فصل سیزدهم را به دست آورد.

محمد عباس‌زاده، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس که با پیراهن این تیم توانست چندین گل حساس به ثمر برساند، ‌پدیده فصل سیزدهم لقب گرفت.
تیم نفت تهران هم‌ تیم اخلاق لیگ انتخاب شد.

در بخش بهترین میزبان لیگ سیزدهم این عنوان به هیأت فوتبال استان کرمان رسید. باشگاه فولادخوزستان نیز به عنوان تیم سازنده لیگ برگزیده شد.
برترین‌های فصل سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال از سوی اهالی فوتبال، کار‌شناسان، مربیان و اصحاب رسانه برگزیده شده‌اند.

در مراسم، انتخاب برترین‌های فصل سیزدهم لیگ بر‌تر فوتبال شمار بسیاری از مربیان، داوران، بازیکنان، کار‌شناسان و علاقه‌مندان به فوتبال حضور داشتند.
قرار است، نام این افراد تا دقایقی دیگر‌ رسما اعلام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار