بازدید 10639

واکنش‌‌حماس‌ به‌ احتمال‌‌عقب‌نشینی‌صهیونیست‌ها

سخنگوی حماس در واکنش به احتمال عقب‌نشینی یکجانبه رژیم صهیونیستی از نوار غزه اعلام کرد تا زمانی که مردم غزه در امنیت نباشند دشمن اسرائیلی روی امنیت را نخواهد دید.
کد خبر: ۴۲۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴ 02 August 2014
در واکنش به تصمیم کابینه اسرائیل در خودداری از اعزام نماینده به گفت‌وگوهای آتش‌بس قاهره، حماس اعلام کرد که هرگونه توقف درگیری‌ها تنها  با تحقق شروط ما حاصل می‌شود.

به گزارش تسنیم، "مشیر المصری" سخنگوی حماس که شبکه 2 رژیم صهیونیستی سخنانش را نقل می‌کرد، اعلام کرد: در صورتی که دشمن بخواهد همزمان با آتش‌بس وارد گفت‌وگوهای غیر مستقیم شود فرمول آن " آرامش در مقابل آرامش" است.

المصری گفت: شرایط ما واضح است. خواسته‌های ما واضح است. ما خواستار آرامش جامعی هستیم که خواسته‌های مردم فلسطین را اجابت کند. تا زمانی که مردم ما امنیت نداشته باشند دشمن نیز روی امنیت را نخواهد دید. هرگونه عقب‌نشینی یکجانبه [اسرائیل] از غزه توطئه دیگری است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بعد از گذشت 26 روز از تجاوز اسرائیل به نوار غزه بیش از 1696 شهید و 9 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در همین رابطه روز پنج‌شنبه سازمان ملل اعلام کرده بود که گروه‌های فلسطینی و اسرائیل برای توافق آتش‌بس 3روزه به توافق رسیده‌اند که قرار بود از 8 صبح روز جمعه به‌وقت محلی شروع شود و در این مدت 72ساعته دو هیئت از فلسطین و رژیم صهیونیستی مذاکرات را برای آتش‌بس دائم با میزبانی قاهره ادامه بدهند؛ ولی دو ساعت بعد از شروع آتش‌بس اسرائیل حملات خود را به رفح واقع در جنوب غزه از سر گرفت که در همان حملات اولیه بیش از 70 فلسطینی شهید شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست