بازدید 2017

رئيسي‌کيا:به‌خاطر ضعف‌فني و جسماني باختيم

کد خبر: ۴۲۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 01 August 2014
مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: شکست ما مقابل استقلال به علت ضعف فني و کمبود آمادگي جسماني بود و نبايد در اين زمينه دليل‌تراشي کنيم.

صادق رئيسي‌کيا در خصوص شکست دو بر يک راه‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به علت درگذشت ناصر احمدپور تسليت بگويم. در مورد بازي هم بايد بگويم که روز گذشته تيم ما عملکرد خوبي داشت هر چند که طبيعتا نتيجه خوبي به دست نياورديم اما نکته قابل توجه در اين مورد حضور بازيکنان جوان ما همچون ميلاد محمدي بود که اين موضوع مکتب راه‌آهن را نشان مي‌دهد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در نيمه دوم استقلال بهتر از ما بازي مي‌کرد. از دقيقه 60 بازيکنان ما بازي خود را انجام ندادند. درست است ما پيش از شروع فصل زمان را از دست داديم اما هم اکنون به آن فکر نمي‌کنيم. در بازي ضعف‌هايي داشتيم که اين عوامل را کادر فني بررسي خواهد کرد و به دنبال برطرف کردن آن خواهد بود.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اينکه آيا حواشي اخير در نتيجه‌گيري اين تيم موثر نبوده، تاکيد کرد: به نظر من تاثيري نداشت همه در زمين به فکر بازي هستند و هر کسي کار خود را انجام مي‌دهد. اگر ما مقابل استقلال شکست خورديم، فقط به دليل مسايل فني و کمبود آمادگي بود، پس ديگر نبايد دليل تراشي کنيم. ضعف‌هاي فني و کمبود آمادگي جسماني در اين زمينه دخيل بوده است که قطعا کادر فني به اين موضوع آگاه است و آن را برطرف خواهد کرد.

رئيسي‌کيا در مورد اينکه علي دايي روز گذشته اعلام کرده به علت انتشار مبلغ قرارداد دو فصل گذشته‌اش از باشگاه راه‌آهن شکايت خواهد کرد، گفت: من مصاحبه دايي را خواندم. ابراهيم‌زاده، دايي، مهابادي، استيلي هر کسي که يک زماني در باشگاه راه‌آهن فعاليت کرده، جزو خانواده من است. دايي در مصاحبه‌اش گفته شايد شيطنت کرده‌اند اما اگر او اين مسائل را رصد کرده باشد، متوجه خواهد شد که ما قرارداد کادر فني و بازيکنان فصل سيزدهم و چهاردهم را با ريز جزئيات و آبشن‌هاي آن منتشر کرده‌ايم که فکر نمي‌کنم باشگاهي چنين کاري را کرده باشد. بودجه و درآمد خود از سازمان ليگ را منتشر کرديم. تمامي اين کارها در راستاي شفاف‌سازي بوده نه موضع‌گيري.

وي افزود: مربي سابق ما جزو خانواده من است و هر کسي که باشد محترم است. ما قصد داريم هزينه‌هاي دوره 5 ساله خود را مقايسه کنيم و در اين راستا هفته آينده هزينه‌هاي فصل‌هاي دوازدهم، سيزدهم و چهاردهم را با هم مقايسه خواهيم کرد. خود علي دايي هم از اين شفاف‌سازي استقبال کرده است. زماني که قرارداد او به صورت شفاف در پرسپوليس منتشر شد او از اين امر ابراز خوشحالي کرد. ما به دنبال شفافيت و جلب اعتماد مردم هستيم نه چيز ديگري.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اينکه آيا در قرارداد دايي بندي مبني بر عدم انتشار قراردادش وجود داشته، گفت: اين موضوع اگر هم وجود داشته باشد مربوط به فصلي است که در آن حضور داشته‌ايم. هم اکنون که سازمان ليگ اعلام مي‌کند قراردادهاي خود را منتشر کنيد و ما هم به دنبال همين موضوع و شفاف سازي هستيم. شکايت دايي مربوط به خودش مي‌شود. ما به دنبال توسعه فوتبال شفاف بوديم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی