بازدید 1836

نريمان‌جهان: هفته به هفته بهتر مي‌شويم

کد خبر: ۴۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ 01 August 2014
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: هفته به هفته بهتر مي‌شويم. با تمام وجود بازي مي‌کنيم و اميدوارم در ادامه هم همين عملکرد خوب مشاهده شود.

سامان نريمان جهان در مورد پيروزي دو بر يک تراکتورسازي مقابل فولاد خوزستان گفت: بازي را خيلي خوب شروع کرديم و موقعيت‌هاي مناسبي کسب کرديم. مي‌توانستيم گلهاي بيشتري بزنيم و خدا را شکر سه امتياز بازي را کسب کرديم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چهار بازيکن فولاد خوزستان محروم شدند و نمي‌توانستند به ميدان بروند، گفت: اين مسأله ارتباطي به ما ندارد، اين مشکل بين باشگاه فولاد خوزستان و سازمان ليگ است و ما نمي‌توانيم توجهي به اين موضوع داشته باشيم.

هافبک تراکتورسازي در مورد اينکه اولين گل ليگ برتر را به ثمر رساند اظهار داشت: از اين اتفاق بسيار خوشحال هستم و از اينکه توانستم گل اول ليگ را به ثمر برسانم بسيار خوشحالم. اميدوارم باز هم براي تيم مؤثر ظاهر شوم البته مهم پيروزي تيم بود و از اينکه در اين موفقيت سهم داشتم بسيار خوشحال هستم.

نريمان جهان در ادامه تصريح کرد: تمام تلاشمان را مي کنيم تا در ديدارهاي آينده هم موفق باشيم. با تمام وجود بازي مي‌کنيم و اميدوارم در ادامه هم همين عملکرد خوب مشاهده شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا حضور هواداران در بازي اول کمرنگ نبود، خاطرنشان کرد: به نظر من براي بازي اول، هواداران حضور کمرنگي نداشتند. با توجه به اينکه در تعطيلات به سر مي‌برديم و خيلي از مردم به مسافرت رفته بودند، باز هم هواداران حضور خوبي داشتند و يک طرف ورزشگاه پر بود.

نريمان جهان در مورد ديدار هفته دوم تيمش مقابل ملوان گفت: اميدوارم بتوانيم در آن مسابقه هم موفق شويم. ملوان تيم بسيار خوبي است و براي کسب دومين پيروزي و رسيدن به موفقيت در اين ديدار به ميدان مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی