بازدید 4358

یکطرفه شدن جاده‌های شمالی منتهی به تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: جاده هراز و چالوس به منظور تسهیل بازگشت مسافران از ظهر امروز ( جمعه) یک طرفه می شود
کد خبر: ۴۲۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 01 August 2014
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: جاده هراز و چالوس به منظور تسهیل بازگشت مسافران از ظهر امروز ( جمعه) یک طرفه می شود.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حجم بالاي سفر در تعطيلات عيد فطر  و نيز ترافيک سنگين در محورهاي استانهاي شمالي، اردبيل، آستارا و بخشي از استانهاي فارس و اصفهان اظهار داشت: مسافران در صورت امکان زمان بازگشت خود را به بعد از روز شنبه يا يکشنبه موکول کنند و به جاي عصر روز جمعه در این روزها به سمت شهرهاي خود حرکت کنند زيرا با بازگشت اين حجم از مسافران، شاهد ترافيک سنگيني در جاده هاي کشور خواهيم بود.

حميدي به اعمال محدوديت و ممنوعيت تردد در محورهاي مواصلاتي کشور اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسايل نقليه در محور چالوس از ساعت 12 روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. همچنین با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15:30 روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه است.

به گفته وي، تردد وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 12 روز جمعه تا  2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد وسايل نقليه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسك به رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه است.

رييس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور افزود: تردد انواع تريلر، كاميون و کاميونت از محور كرج- چالوس و نيز هراز كماكان ممنوع است. تردد تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني در محور فيروزکوه از ساعت 6 تا  24 امروز  از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

حميدي همچنين به ممنوعيت تردد وسايل نقليه سنگين باربري(تريلي،کاميون و کاميونت) به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 16 الي 24 روز جمعه  از محور سلفچگان به قم نيز اشاره کرد.

رييس مرکز کنترل پليس راهورادامه داد: تردد تريلرها و کاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 24 روزجمعه از محور قديم رشت به قزوين و بالعكس ممنوع است.

به گفته وي، تردد تريلرها و کاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 الي 24 روز جمعه  از محور آستارا به اردبيل و بالعكس ممنوع است.

رييس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور  با تاکيد بر مديريت بازگشت زمان سفر از سوي مسافران، به کم بودن عرض و تنگي معابر برخي محورهاي مواصلاتي اشاره کرد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب، سبقت و سرعت غيرمجاز، تجاوز به چپ و تردد در شانه خاکي پرهيز کنند. همچنين با صبر، تحمل و حوصله رانندگي کرده تا شاهد حادثه و راهبندان در مسير نباشيم.

وي از رانندگان خواست در مسافت هاي طولاني، هر دو ساعت يکبار به مدت 10 تا 15 دقيقه استراحت کرده و در محدوده شهرها، به مسير ها توجه بيشتري داشته باشند.

حميدي، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و تخطي از سرعت مطمئنه را از عوامل مهم در تصادفات جاده اي عنوان کرد و افزود: در اين تصادفات، موضوع عجله و شتاب رانندگان به علت بي حوصلگي آنها حين رانندگي بسيار برجسته است؛ عجله و شتاب راننده که با سرعت و سبقت غيرمجاز همراه است به انحراف چپ خودرو منجر مي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی