بازدید 2284
هفته اول لیگ برتر؛

پیروزی تراکتورسازی برابر فولاد در نیمه نخست

کد خبر: ۴۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱ 31 July 2014
نیمه نخست اولین دیدار چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر بین دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان با پیروزی تراکتورسازی به اتمام رسید.

به گزارش مهر، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از امروز پنجشنبه و با دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی از ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به اتمام رسید. سامان نریمان جهان در دقیقه 31 و با یک ضربه سر برای تراکتورسازی گلزنی کرد. این مسابقه جدال تیم‌های قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی در فصل گذشته است.

این مسابقه تحت تاثیر غیبت چند بازیکن تیم فولاد به خاطر کارت‌های نامعتبر خدمت قرار دارد و بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و شهاب کرمی نتوانستند فولادی‌ها را همراهی کنند. البته به نظر می‌رسد مشکل ساسان انصاری حل شده چرا که این بازیکن در فهرست فولاد قرار دارد.

تیم فولاد در نیمه نخست تا حدی ناهماهنگ نشان داد و پاس‌های بازیکنان این تیم برای چند مرتبه به تراکتورسازی رسید. برنامه اصلی فولاد در نیمه نخست روی پاس‌های پشت دفاع متمرکز بود ولی بازیکنان تراکتورسازی با خنثی کردن این برنامه فشار زیادی روی دروازه فولاد آورده و موفق شدند در دقیقه 31 و توسط سامان نریمان جهان گل اول بازی را به ثمر برسانند. نریمان جهان با این گل، عنوان اولین گلزن لیگ چهاردهم را از آن خود کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست