بازدید 1418

نتانیاهو پیشنهاد وزیر خود برای ترور سران مقاومت فلسطین را رد کرد

کد خبر: ۴۲۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ 31 July 2014
یک روزنامه صهیونیستی خبر داد مقامات امنیتی و سیاسی این رژیم طرحی را برای ترور رهبران حماس در نظر داشتند که این طرح به دلیل تبعات سنگین بین‌المللی در کابینه امنیتی رد شد.

به گزارش  فارس، روزنامه «اسرائیل امروز» خبر داد که یک عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشده به همراه «یائیر لبید» وزیر امور مالی این رژیم به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشنهاد دادند که رهبران حماس از جمله اسماعیل هنیه نخست‌وزیر حماس در غزه، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که در حال حاضر در قطر حضور دارد،‌ترور شوند.

این روزنامه صهیونیستی مدعی شد که رهبران غزه از جمله اسماعیل هنیه با آغاز حملات هوایی اسرائیل در پناهگاه‌های زیر زمینی حضور دارند ولی بحث ترور در کابینه امنیتی به طور جدی مطرح شده و مورد بحث قرار گرفته است.

گزارش «اسرائیل امروز» حاکی از آن است که، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه، از طرح وزیر مالی و یکی از اعضای دیگر کابینه امنیتی که به اظهارات تند علیه حماس و مواضع افراطی مشهور است، حمایت کرده است.

بنا بر این گزارش، نتانیاهو با این پیشنهاد مخالفت کرد و تنها هدف قرار دادن منزل مسکونی اسماعیل هنیه را قبول کرد (که روز سه‌شنبه هدف قرار گرفت و تخریب شد) و بنا بر ادعای این روزنامه صهیونیستی دلیل مخالفتش با این طرح این بود که چنین اقدامی منجر به اقدامات بین المللی علیه تل‌آویو خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی