بازدید 2563
بهروان :

مشکل راه‌‌آهن براي هفته اول ليگ برطرف شد

کد خبر: ۴۲۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲ 30 July 2014
رئيس کميته برگزاري مسابقات فوتبال گفت: قوه قضاييه اجازه داد هفته اول ليگ برتر فوتبال تيم راه آهن در مقابل استقلال به ميدان برود درعين حال مشکل مالکيت باشگاه راه اهن بايد خيلي سريع حل شود.

 غلامرضا بهروان در گفتگوي تلفني با واحد مرکزي خبر در خصوص وضعيت تيم فوتبال راه آهن گفت: در حال حاضر مشکل تيم راه آهن با موافقت قوه قضاييه در هفته اول رقابت هاي ليگ برطرف شد و اين تيم در مقابل استقلال ميزبان خواهد بود و بازي در ورزشگاه تختي برگزار مي شود و طي صحبتي که مسئولين وزارت ورزش و حميد استيلي سرمربي راه اهن با مسئولين قوه قضاييه داشتند اين اجازه به آنها داده شد اما بايد در طول اين چند روز اين مشکل را به طور کامل حل کنند.

وي ادامه داد: اگر مشکل راه آهن حل نشود ليگ با حضور 15 تيم برگزار مي شود اما اميدوارم اين قضيه خيلي زود مشخص شود.

رييس کميته مسابقات فوتبال در خصوص 21بازيکن که از سوي نظام وظيفه کارت پايان خدمتشان به مشکل خورده است هم گفت: اين موضوع به اطلاع مسئولين باشگاهها رسيده است و قطعا اجازه همراهي اين بازيکنان با باشگاهشان در رقابت هاي ليگ برتر داده نخواهد شد .

بهروان خاطرنشان کرد: به زودي هيئت رييسه سازمان ليگ براي بررسي اين موضوع تشکيل جلسه خواهد داد تا در خصوص ادامه فعاليت اين بازيکنان تصميم گيري کنيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار