بازدید 6533

ترافیک سنگین در محورهای شمال کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: در دومین روز تعطیلات جاده‌های کرج ـ چالوس، رشت ـ قزوین و فیروزکوه، همچنان دارای ترافیک سنگین است.
کد خبر: ۴۲۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱ 30 July 2014
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: در دومین روز تعطیلات جاده‌های کرج ـ چالوس، رشت ـ قزوین و فیروزکوه، همچنان دارای ترافیک سنگین است.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این مطلب افزود: بر اساس آخرین گزارشی که در ساعت 17 از مأموران پلیس راه سراسر کشور اخذ شده است، همچنان در مسیر کرج به چالوس، از میدان امیرکبیر تا کیلومتر 5، همچنین از گچسر تا سیاه‌بیشه و همچنین در محدوده شهر مرزن‌آباد شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: همچنین در مسیر قزوین به رشت از ورودی تونل منجیل تا آزادراه لوشان و در جاده فیروزکوه در محدوده زیر‌آب تا شیرگاه شرایط مشابه و ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تصریح کرد: همچنین در جاده های هراز، اردبیل به آستارا، آزادراه تهران- قم و آزادراه قزوین به زنجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

همچنین رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: ترافیک نیمه‌سنگین بر محورهای مواصلاتی استان حاکم است.

سرهنگ «حسن فرجی» در گفت‌وگو با ایسنا در آذربایجان‌شرقی، در تشریح آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان با بیان اینکه از بعداز ظهر امروز ترافیک نیمه‌سنگین بر محورهای مواصلاتی استان حاکم شده است، اظهار کرد: طبق میانگین ترددهای جاده‌ای استان، پیش‌بینی می‌شود فردا و پس فردا نیز ترافیک سنگین و نیمه سنگین ادامه داشته باشد.

به‌گفته سرهنگ فرجی، جاده‌های «تبریز - اهر»، «سراب - بستان‌آباد»، «تبریز - آذرشهر»، «تبریز - بستان‌آباد»، آزادراه «تبریز - زنجان»، «مرند - تبریز»، «مرند - جلفا» و جاده‌ جزیره‌ اسلامی بیشترین حجم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه عمده علل وقوع تصادف‌ها در تعطیلات عید سعید فطر، واژگونی خودرو گزارش شده است، گفت: متأسفانه عجله و شتاب بی‌مورد رانندگان و تخطی از سرعت مطمئنه، به وقوع تخلفات مخاطره‌آمیز منجر شده است.

سرهنگ فرجی به رانندگان توصیه کرد: وقتی خسته هستند و با مسیر نیز آشنا نیستند به تابلوها و علائم رانندگی در حاشیه‌ جاده توجه بیشتری کنند و با پرهیز از سرعت غیرمجاز، پس از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

وی از مسافران خواست بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در صورت امکان پنج‌شنبه از سفر بازگردند و یا آنکه بازگشت را به روزهای شنبه و یکشنبه هفته‌ی آینده موکول کنند


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست