بازدید 4850

اختلاف ۲ طایفه در زاهدان منجر به سازش شد‌

مسئول قبایل و طوایف نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: با میانجی‌گری دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس جنوب شرق، درگیری دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی منجر به صلح و سازش شد
کد خبر: ۴۲۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ 30 July 2014
مسئول قبایل و طوایف نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: با میانجی‌گری دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس جنوب شرق، درگیری دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی منجر به صلح و سازش شد.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضام امسال، وقوع نزاع و درگیری بین دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی منجر به کشته و زخمی شدن طرفین شد.

مسئول قبایل و طوایف نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: در راستای حل و فصل اختلاف بین دو طایفه گرگیچ و شاهوزهی با میانجی‌گری قرارگاه قدس جنوب شرق و نهاد رهبری در امور اهل سنت استان، نشستی امروز در محل نهاد در زاهدان برگزار شد.

قاسمی عنوان کرد: در این جلسه، طایفه شاهوزهی قاتل را به صورت خودمعرف تحویل دادند تا از طریق قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق به مقامات قضایی تحویل ‌و مراحل قانونی در این زمینه طی شود.

وی اضافه کرد: طوایف گرگیچ و شاهوزهی در این نشست متعهد شدند از درگیری و اقدامات خودسرانه اجتناب و با واگذاری اختیارات به نهاد رهبری در امور اهل سنت استان و قرارگاه قدس، زمینه صلح و سازش هرچه بیشتر را فراهم سازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار