بازدید 1904

افشين: اسکلت اصلي فولاد حفظ شده است

کد خبر: ۴۲۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳ 28 July 2014
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت که تيمش تغييرات زيادي کرده اما اسکلت اصلي حفظ شده و با اين حساب اميدوار است، سرخ‌پوشان اهواز نتيجه بگيرند.

آرش افشين در خصوص وضعيت فعلي‌اش اظهار داشت: متاسفانه اواخر فصل قبل بود که براي من مصدوميتي به وجود آمد و مرا از تمرينات عقب انداخت اما اکنون شرايط خوبي دارم و از اين هفته نيز تمريناتم را آغاز مي‌کنم.

وي با ابراز رضايت از وضعيت تيم فولاد خوزستان ادامه داد: تيم تا اينجا تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و من هم چند جلسه‌اي تمرينات را از نزديک تماشا کرده‌ام. همه بازيکنان از تمرينات آقاي اسکوچيچ راضي بودند و از نوع کاري که انجام مي‌دهند خوشحال هستند. به نظرم مشکلي به لحاظ تمريني وجود ندارد و شرايط در مجموع خوب است.

به نقل از تسنيم، مهاجم تيم فوتبال فولاد درباه تفاوت تيم اين فصل و تيمي که فصل قبل قهرمان شد، گفت: ما در ليگ سيزدهم تيم خوبي داشتيم و فولاد فصل قبل کاملاً يک‌دست بود. در هر پست چند بازيکن خوب حضور داشتند که برخي از آنها اين فصل از تيم ما جدا شدند و با اينکه زحمات زيادي براي فولاد کشيده بودند اما تصميم‌شان به رفتن بود. بايد از آنها تشکر کنم و به شخصه از تلاشي که آنها براي تيم انجام دادند و از جان و دل براي تيم مايه گذاشتند، کمال تشکر را دارم.

افشين با بيان اينکه باشگاه تلاش کرده تا بازيکناني جديدي را جايگزين جدا شده‌ها بکند، خاطرنشان کرد: باشگاه همچنان در صدد است تا چند بازيکن ديگر به تيم اضافه شوند و کار سختي هم دارند، چراکه شرايط سني تغيير کرده، سهميه‌ها کم شده و قوانين نقل‌وانتقالات نسبت به قبل سخت‌تر شده است. البته چند بازيکن جديد هم به ما اضافه خواهند شد اما در مجموع ما اسکلت اصلي‌مان را حفظ کرده‌ايم و انشاالله بتوانيم با همين شرايط نتايج فصل قبل‌مان را تکرار کنيم.

وي همچنين خاطرنشان کرد: اين فصل کار سختي خواهيم داشت و با توجه به اينکه قهرمان شده‌ايم توقع از تيم ما زياد است. اميدوارم که بتوانيم انتظارات را برآورده کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی