بازدید 2477

داسيلوا: دربي تهران شبيه دربي‌هاي برزيل است

کد خبر: ۴۲۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴ 27 July 2014
دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال استقلال معتقد است که دربي تهران بين تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال شبيه به دربي‌هاي برزيل است.

آلبرت رافائل داسيلوا در خصوص حضورش در تيم فوتبال استقلال عنوان کرد: از اينکه در اينجا حضور دارم، خوشحالم. استقلال براي من يک انتخاب خوب بود و مي‌توانم در اين تيم پيشرفت کنم. اميدوارم بتوانم در اين تيم موفق باشم و روزهاي خوبي را با استقلال پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال استقلال در خصوص شرايط زندگي‌اش در تهران گفت: در تهران بيشتر با نيلسون هستم و با يکديگر رفت‌وآمد مي‌کنيم. خانواده‌هاي‌مان را هم با يکديگر آشنا کرده‌ايم و نيلسون به من کمک مي‌کند تا بيشتر با شرايط زندگي در اينجا آشنا شوم.

داسيلوا در پاسخ به اين سؤال که با توجه به رقيب بودنش با نيلسون و حضور او در تيم رقيب مشکلي با اين قضيه ندارد، عنوان کرد: رقابت من و نيلسون فقط در دربي و داخل زمين خواهد بود و بيشتر با هم دوست هستيم تا رقيب.

وي در خصوص اينکه از دربي تهران چيزي مي‌داند يا نه، اظهار داشت: نيلسون در اين خصوص صحبت‌هايي با من داشته و راجع‌به دربي شنيده‌ام و فکر مي‌کنم دربي تهران هم شبيه دربي‌هاي برزيل است.

دروازه‌بان برزيلي استقلال خاطرنشان کرد: در تمام شهرهاي بزرگ برزيل که دربي برگزار مي‌شود 90 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌روند. شنيده‌ام که اينجا هم همينطور است و تماشاگران استقبال خوبي از ديدار استقلال و پرسپوليس مي‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار