بازدید 1976

عاري: فجر نمي‌تواند به ليگ برتر کمک کند

کد خبر: ۴۱۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰ 26 July 2014
سرپرست سابق تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: در شرايط کنوني فجرسپاسي نمي‌تواند هيچ کمکي به ليگ برتر کند و عملاً دچار مشکل مي‌شود.

بحث حضور فجرسپاسي به جاي را‌ه‌آهن اين روزها در محافل ورزشي داغ شده است تا جايي که امروز رئيس سازمان ليگ روز سه‌شنبه را آخرين زمان فرصت تعيين تکليف براي وضعيت تيم راه‌آهن اعلام کرد و گفت: در صورتيکه وضعيت راه‌آهن تا سه‌شنبه مشخص نشود فجرسپاسي جايگزين اين تيم در ليگ برتر خواهد شد.

حال نکته قابل توجه در اين زمينه اين است که فجرسپاسي پس از سقوط به ليگ دسته اول وضعيت نامشخصي دارد تا جايي که نه مديرعامل نه سرپرست نه بازيکن در اين تيم فعاليت مي‌کنند.

محمد عاري پيش از اين به عنوان سرپرست و عضو هيأت مديره در باشگاه فجرسپاسي فعاليت مي‌کرد و پس از اين جابه‌جايي‌ها او نيز مسئوليتي در باشگاه ندارد.

فارس براي کسب اطلاع از شرايط تيم فجرسپاسي تماسي با عاري برقرار کرد که او در اين زمينه گفت: بحث حضور فجرسپاسي قبلاً مطرح شده بود که اگر راه‌آهن نتواند و شرايط آمادگي حضور در ليگ برتر را نداشته باشد فجرسپاسي در ليگ برتر حاضر شود. اين موضوع براي دو ماه پيش است اما هم‌اکنون عملاً نه فجرسپاسي مي‌تواند به ليگ برتر کمک کند و نه راه‌آهن با اين شرايط وضعيت خوبي خواهد داشت.

وي افزود:‌ اگر اين مسئله اولتيماتومي براي تيم راه‌آهن باشد سرنوشت گهر در انتظار اين تيم خواهد بود. دو سال گذشته هم گهر متولي مشخصي نداشت و با مشکلات زيادي مواجهه شد اگر ما هم بخواهيم در ليگ برتر شرکت کنيم طبعاً نمي‌توانيم شرايط خوبي داشته باشيم.

سرپرست سابق فجرسپاسي يادآور شد: طبيعتاً اگر فجرسپاسي در ليگ يک بازي کند بهتر خواهد بود چرا که مي‌تواند با تلاش خود به ليگ برتر صعود کند و قطعاً شرايط بهتري خواهد داشت اگر بخواهد هم‌اکنون فجرسپاسي با اين شرايط وارد ليگ شود قطعاً وسط کار دچار مشکلاتي مي‌شود و تيم نابود خواهد شد. هم‌اکنون بازيکنان اندکي با تيم قرارداد دارند که هيچکدامشان در قالب يک تيم با يکديگر تمرين نکردند. اي کاش اين موضوع زودتر از اين مطرح مي‌شد تا بتوان تصميمي درباره آن گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار