بازدید 5398

راه‌اندازی خبرگزاری مقاومت اسلامي همزمان با روز جهانی قدس

این خبرگزاری با هدف بازتاب دادن دقیق رخدادهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین و پیروزهای گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و همچنین تحولات سوریه، لبنان و عراق راه اندازی شده و تحلیل‌های مبتنی بر واقعیت و شفافیت را منتشر می‌کند
کد خبر: ۴۱۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 25 July 2014
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پایگاه اینترنتی خبرگزاری مقاومت اسلامی با نام «المقاومة» به زبان عربی آغاز به کار کرد.

به گزارش «تابناک»، این خبرگزاری با هدف بازتاب دقیق رخدادهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به ویژه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین و پیروزهای گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و همچنین تحولات سوریه، لبنان و عراق راه اندازی شده و تحلیل‌های مبتنی بر واقعیت و شفافیت را منتشر می‌کند.

تأثیرگذاری بر مخاطبان منطقه و نگاه با رویکردی نو به شرایط حساس منطقه‌ای و موضوع مقاومت اسلامی، از اهداف این خبرگزاری به شمار می‌رود.

این خبرگزاری در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توئیتر نیز حضور فعالی خواهد داشت و هم اکنون صفحه المقاومة با نام www. facebook. com/almoghavemah قابل مشاهده است.

بنا بر این گزارش، این خبرگزاری فعالیت خود را به زبان عربی آغاز کرده است و پس گذراندن مراحل آزمایشی، زبان‌های رایج در منطقه را به فعالیت خود اضافه می‌کند.

همچنین این خبرگزاری افزون بر زمینه‌های اطلاع رسانی و ارائه آخرین خبر‌ها و خبرهای فوری، در زمینه‌های گفت وگو و مقالات تخصصی و تحلیلی نیز فعالیت خواهد کرد.

پایگاه اینترنتی این خبرگزاری در آدرس زیر قابل مشاهده است:

www. almoghavemah. com

www. almoghavemah. net

www. almoghavemah. org
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار