بازدید 2914

ایران آماده خلق حماسه‌ای دیگر در روزجهانی قدس

مردم ایران اسلامی امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
کد خبر: ۴۱۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ 25 July 2014
مردم ایران اسلامی امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی امروز حماسه سیاسی دیگری را در عرصه ملی و بین المللی خلق خواهند کرد تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد زده و داد مظلوم را از ظالمین رژیم اشغالگر و سفاک قدس مطالبه کند.

اوجگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین در روزهای اخیر باعث شده است تا سازمان ها، نهادها، اصناف مختلف مردمی، تشکل ها، احزاب، گروه ها و شخصیت های از مردم برای حضور گسترده تر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کنند.

رییس جمهوری با فراخوانی کشورهای اسلامی به وحدت و هماهنگی در برابر جنایت های صهیونیست ها، تداوم این جنایات را ناشی از ضعف وحدت در دنیای اسلام خواند و از مردم بویژه زنان و کودکان خواست در راهپیمایی روز قدس امسال، حضور و مشارکت فعالانه داشته باشند.

حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه در 19 روز اخیر تاکنون موجب شهادت بیش از 800 و زخمی شدن پنج هزار و 200 نفر از مردم فلسطین شده است که بیشتر قربانیان این حملات را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

مردم ایران اسلامی امروز در بیش از 770 شهر کشورمان راهپیمایی خود را آغاز و به سمت میعادگاه های نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

این راهپیمایی در تهران از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه در تمامی مسیرهای 9 گانه زیر به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

مسیرهای راهـپیمـایـی روز جهانی قدس در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره 1 - مسجد امام حسین (علیه السلام)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 2 - مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 3 - مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 4 - مسجد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 5 - مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 6 - مسجدالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 7 - مسجدالجواد(علیه السلام)، میدان هفتم تیر، خیابان کریم خان، میدان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره 8 - مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 9 -مسجد حضرت امیر(علیه السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار