بازدید 21302

نیمه‌کاره ماندن بازی لیل و مکابی با دخالت حامیان فلسیطن

دیدار دوستانه تیم‌های لیل فرانسه و مکابی رژیم اشغالگر قدس، به دلیل اعتراض حامیان مردم مظلوم فلسطین و درگیری در درون زمین نیمه‌کاره ماند. این دو تیم در جریان یک دیدار دوستانه در اتریش به مصاف هم رفته بودند.
کد خبر: ۴۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰ 24 July 2014
از پاس نشدن چک اسپانسر تا شایعه اعتصاب در پرسپولیسدیدار دوستانه تیم‌های لیل فرانسه و مکابی رژیم اشغالگر قدس، به دلیل اعتراض حامیان مردم مظلوم فلسطین و درگیری در درون زمین نیمه‌کاره ماند. این دو تیم در جریان یک دیدار دوستانه در اتریش به مصاف هم رفته بودند.

به گزارش «تابناک»، تیم مکابی رژیم اشغالگر قدس که در یک اردو آماده‌سازی در اتریش است، امروز و در یک بازی تدارکاتی رودرروی لیل فرانسه ایستاد و در حالی که بازی را دو بر صفر واگذار کرده بود، به دلیل هجوم معترضان به جنایات این رژیم در غزه، مجبور به ترک میدان شد. در این میان، درگیری‌های شدیدی هم میان بازیکنان این تیم و معترضان ایجاد شد.

رژیم اشغالگر قدس نزدیک دو هفته است، غزه را زیر آتش گرفته و از زمین و هوا و دریا، مردم مظلوم و بی‌دفاع این شهر را بمباران می‌کند. بسیاری از مردم جهان، رخدادهای غزه را نه رخدادهای یک جنگ که یک جنایت آشکار علیه بشریت می‌دانند، زیرا سربازان رژیم صهیونیستی در جریان این یورش حتی از حمله به بیمارستان‌ها و بمباران آن‌ هم فروگذار نکرده‌اند. تا کنون بیش از ۶۰۰ تن در غزه کشته شده‌اند که ۲۵ درصد کشته‌شدگان را کودکان تشکیل می‌دهند.


اقدامات رژیم صهیونیستی، موجب شد تا مردم سرتاسر دنیا به شیوه‌های گوناگون، اعتراض خود را به این مسأله نشان دهند و عصر امروز چند جوان ترکیه‌ای در شهر سالزبورگ اتریش و در جریان بازی دو تیم لیل و مکابی وارد زمین مسابقه شدند و ضمن درگیری با بازیکنان تیم مکابی، موجب نیمه‌کاره ماندن این بازی شدند.

بنا بر این گزارش، حاضران در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی علیه صهیونیست‌ها، جنایات این رژیم علیه مردم غزه را محکوم کردند. در پنج دقیقه پایانی این دیدار، در حالی که با پیروزی دو بر صفر لیل پیگیری می‌شد، برخی از معترضان به جنایت وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها، وارد زمین بازی شدند و با در دست داشتن پرچم فلسطین به بازیکنان مکابی حمله بردند تا جایی که بازیکنان این تیم به سرعت زمین مسابقه را ترک کرده و وارد رختکن شدند.

یوسی‌بنایون، بازیکن سابق چلسی و لیورپول که این روز‌ها برای مکابی توپ می‌زند و الکساندر استانویچ، سرمربی این تیم با تماشاگران درگیری فیزیکی پیدا کردند و پلیس تلاش کرد بازیکنان را با کمترین صدمه‌ای از زمین بیرون آورد. این رویداد در حالی رخ می‌داد که تماشاگران بسیاری در ورزشگاه با بنرهایی در حمایت از مردم غزه به بازیکنان تیم مکابی اعتراض می‌کردند. سرانجام داور بازی مجبور شد در دقیقه ۸۶ بازی را متوقف کند.
 
فیفا ماه گذشته اعلام کرده بود، تیم‌های رژیم اشغالگر قدس به دلیل ناامنی نمی‌توانند میزبان هیچ مسابقه‌ای باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
نکته:بي حجاباي تو جامعه واقعا ديگه شورشو در اوردن .اين بي حجابا عادت کردن فقط بايد چوب بالاي سرشون باشه تا ادم بشن
تابی چقدر دیر به دیر خبرارو پخش میکنی!
دمشون گرم!!!
خیلی مرد هستن اسلحه دست بگیرن برن در میدان واقعی بجنگن.. این درگیری با ورزشکارها هرچند واکنشی به جنایات صهیونیست هاست اما کمکی هم به مردم فلسطین نمیکنه.
هیتلر یه چیزی میدونست که میخواست اینارو منقرض کنه . . .
دمشون گرم، كاش منم اونجا بودم
دمتون گرم.این عربها پس کی میخان غیرتی بشن
دمشون گرم ... ماشالله هر کدوم هم یه پا بروسلی هستند ;)
چه بی ربط
آب به آسیاب صهیونیسمهاست این حرکت
مسئولین رسیدگی کنن!
بابا خود کره ای ها میگن "اینچون" ، نمیدونم چرا ما تو رادیو و تلویزیون میگیم بازی های آسیایی "اینچئون". نوشته میشه incheon خونده میشه اینچون. درست مثل yeong که خونده میشه یونگ.
آفرین بر جوانان ترک اسرائیلی ها در هیج جا نباید احساس آرامش کنند
یه مشت افراطی ریختن توی زمین بازی زدن بهم
این جوانان همین طور که اینجا غیرت نشان دادن باید برن همین لگدها رو به اردوغان بزنند که داره مردم سوریه رو قتل عام می کنه
درود بر مردم شریف ترکیه،کاش رجب طیب اردوغانم دست از خیانتاش به جهان اسلام برداره و راه مردمش پیش بگیره.
ترکیه کشوری که مینونه مشکلات حل کنه اگه دولتش تو سیاستاش تجدید نظر کنه
بنازم
حامیان مهاجران عرب بودند که بازی را به هم زدند ایا در ایران هم اگر مهاجران افغانی همچین کاری بکنند ایا تو تابناک تحمل میکنی؟؟؟؟؟ انصاف داشته باش کمی
به امید نابودی اسرائیل که نزدیک است انشاءالله
دمشون گرم...دله فلسطینیارو چه ساده شاد کردن...
دمشون گرم...دله فلسطینیارو چه ساده شاد کردن...
بابا خود كره اي ها ميگن "اينچون" ، نميدونم چرا ما تو راديو و تلويزيون ميگيم بازي هاي آسيايي "اينچئون". نوشته ميشه incheon خونده ميشه اينچون. درست مثل yeong كه خونده ميشه يونگ.
آفرین به جوانان باغیرت ترک
کشورهای اسلامی اگر بهردلیلی نمی توانند به فلسطین کمک کنند حتی المقدور جنایات اسراییل را بصورت پخش زنده به مردم دنیا نشان دهند تا مردم جهان چهره واقعی آمریکا و حامیانش را ببینند
DOWN WITH ZIONISM
دمشون گرم
یاشاسین ترکیه جوانلاریی
یاشاسین فلسطین مرگ بر اسراییل
دمشون گرم، این کارها می تونه ارزش خبری زیادی داشته باشه و بخشی از افکار عمومی بین المللی رو نسبت به حوادث فلسطین حساس کنه.
والا اونچه ما دیدیم در عمل فقط ترکها هستند که کاری انجام میدن و ما فقط به شعار دادن اکتفا می کنیم! ماجرای اون کشتی ترک رو فراموش نکردیم که برای شکستن محاصره غزه خودش رو به خطر انداخت و چند نفری هم تلفات داد
مگه این بازیکنان بمب زده بودند؟
خیلی جالب بود.هرچند این کارها نباید در زمینهای ورزشی رخ دهد، اما آنقدر جنایت اسراییل وحشتناک است که بنظر من حقشان است که در هر فضایی مورد انزجار قرار گیرند.
یک نکته ظریف در یکی از عکسها وجود دارد که احتمالا بازیکن اسراییلی از ترس خودش راخیس کرده! در عکسی که جوان ترک دارد با لگد به پای او ضربه میزند مشهود است.
اسپانسر تیم مکابی هوندا از ژاپن ٬ دست مریزاد چشم بادامی ها خوب حمایت مالی می کنید این رژیم کودک کش را
احسن.خدا خیرشون بده.حتما این جوونها به زندان میرن ولی لحظه لحظه همچین زندانی عین ثوابه،باید آبروی این رژیم غاصب رو به هر شکلی ریخت و به قول امام اگر هر مسلمانی یه سطل آب بریزه این رژیم رو آب میبره.انصافا هپ دو لت و هم ملت ترکیه خوب حمایت کردن غزه دا......
دمشون گرم
اصلا کار درستی نیست...ورزشو نباید با این کارا قاطی کرد...طرف ورزشکاره دیگه...
دمشون گرم
خداییش دمتون گرم.ایولا دارین.کاش منم اونجا بودم...
خدا اجربهشون بده دستشون درد نکنه خوب کاری کردن
این همه هیاهو و فقط 3 تا عکس؟!
كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا
این حرکت خیلی افتضاح بوده و اثر معکوس میذاره. بهتر دنبال روشهای عاقلانه ای بود.
دمشون گرم!!!
امروز هم یه بازی دیگه یک تیم رژیم غاصب با تیم قبرسی ناتمام موند
عجب روانی های وحشیی بودن ای حیواناتی که مسابقه رو بهم زدن.
فوتبال چه ربطی به سیاست داره؟؟؟؟
آفرین به غیرتشان
قيافه اين معترضان بيشتر نشون ميده كه اسرائيلي هستند تا معترض و قصد مظلوم نمايي اسرائيل را القا مي كند
ياشاسين تورك.
ياشاسين تورك.
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و فرانسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست