بازدید 1841

شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی به 33 تن رسید

کد خبر: ۴۱۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 24 July 2014

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن سه سرباز خود در جدیدترین دور درگیری‌ها در منطقه خان یونس اعتراف کرد، به این ترتیب تعداد کشته‌های ارتش این رژیم از ابتدای جنگ در غزه تا به این لحظه به 33 تن رسیده است.

به گزارش (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، در درگیری‌های رخ داده بین ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت در منطقه خان یونس روز چهارشنبه سه سرباز اسرائیلی کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده است و در میان آن‌ها یک افسر حضور دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس تعداد کشته‌های اسرائیلی را از ابتدای جنگ تاکنون 34 تن اما خبرگزاری رویترز تعداد آن‌ها را 33 تن اعلام کرده است.

همچنین گردان‌های قسام نوار ویدیویی را منتشر کرده است که در آن نشان می‌دهد تک‌تیراندازهای آن یک افسر اسرائیلی را هدف قرار داده و دستش را قطع می‌کنند.

گردان‌های القسام اعلام کرد، تک‌تیراندازهایش توانستند دست فرمانده نیروهای زرهی اسرائیل را قطع کرده و او را بکشند چراکه وی در تیراندازی به منازل شهروندان فلسطینی در بیت حانون در شمال غزه نقش داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که تعدادی از سربازان و یک غیرنظامی خود را به اتهام انتشار آمار واقعی کشته‌ها و زخمی‌های این ارتش و قرار دادن این اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی حبس کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی