بازدید 7700

آغاز اجراي طرح ترافيك و زوج و فرد از فردا

وي تصريح كرد: طرح ترافيك از روز شنبه از ساعت 6:30 تا 17 و طرح زوج و فرد نيز از ساعت 6:30 تا 19 اعمال مي‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۰ 03 April 2009
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اين كه طرح ترافيك و زوج و فرد از فردا شنبه مجددا در تهران اجرا مي‌شود، گفت: از فردا تنها آرم‌هاي جديد طرح ترافيك معتبر هستند و آرم‌هاي سال گذشته اعتبار ندارند.

سرهنگ سيد هادي هاشمي روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: از روز شنبه 15 فروردين ماه سال جاري در تهران طرح‌هاي انظباط اجتماعي، طرح ترافيك، زوج و فرد، برخورد با خودروهاي غيرمجاز، فاقد برگه معاينه فني و بيمه‌نامه شخص ثالث با جديت تمام در پايتخت اجرا مي‌شود.

وي تصريح كرد: طرح ترافيك از روز شنبه از ساعت 6:30 تا 17 و طرح زوج و فرد نيز از ساعت 6:30 تا 19 اعمال مي‌شود.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اين كه از سال جديد تهران با 500 دوربين نظارتي و كنترل سرعت كنترل مي‌شود، افزود: در بزرگراههاي نيايش، همت، امام علي (ع) ، صياد شيرازي و آزاد راه تهران كرج دوربينهاي كنترل سرعت نصب شده است و مابقي بزرگراههاي تهران نيز ظرف دو ماه آينده به دوربينهاي كنترل سرعت مجهز مي‌شوند.

وي به ايسنا گفت: تا اواخر فروردين ماه سال جاري محدوده طرح ترافيك با 100 دوربين كنترل مي‌شود و پس از آن نيز محدوده‌ زوج و فرد به 137 دوربين كنترلي تجهيز خواهد شد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اينكه در سال جديد سيستم گواهينامه‌هاي كشور هوشمند شده و تخلفات رانندگي در سوابق رانندگان درج مي‌شود، افزود: در صورتيكه رانندگان دو تخلف حادثه ساز داشته باشند، گواهينامه آنها سوراخ شده و اگر سه بار گواهينامه‌ آنها سوراخ شود، ضمن ضبط گواهينامه به مراجع قضايي معرفي و تا سلب امتياز گواهينامه نيز امكان صدور راي وجود دارد.

وي در عين حال تاكيد كرد: از امسال اتوبوس‌ها و كاميون‌هايي كه در تهران تخلف كنند با قفل چرخ متوقف خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار