بازدید 7094

تخریب خودروها و حمله به مردم

کد خبر: ۴۱۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 24 July 2014
  اراذل و اوباش مست با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.

به گزارش آرمان، ساعت 2 بامداد چهارشنبه یکم مرداد ساکنان چهار راه استقلال خیابان آمره ای با شنیدن صدای داد و فریاد و عربده‌کشی تعدادی از اراذل و اوباش به خیابان آمدند. آنها حدود 5 تن از اراذل و اوباش محل را دیدند که با عربده کشی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان می کردند

.تعدادی از اهالی با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند که حدود 10 دقیقه بعد ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما 4 متهم دیگر از محل گریختند.

یکی از اهالی در این باره گفت: اراذل و اوباش در حالی که به خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند به عربده کشی در خیابان پرداخته و در حالی که قمه ای در دست داشتند به طرف اهالی حمله ور شده و به آنها فحاشی می کردند. یکی از اراذل و اوباش نیز اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در خیابان می کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس خیلی سریع خود را به محل درگیری رساندند اما قبل از این که برای دستگیری متهمان اقدام کنند آنها از محل متواری شدند.به گفته اهالی، این اراذل و اوباش تا کنون چندین بار اقدام به عربده کشی و تخریب خودروها در منطقه کرده و در آخرین مورد نیز بامداد چهارشنبه به 6 خودرو که در خیابان پارک شده بودند آسیب رسانده و اقدام به تخریب آنها کردند.

یک مقام انتظامی در این باره اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس اهالی 4 گروه از ماموران کلانتری 136 فرجام خود را به محل حادثه رساندند و متهم اصلی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که از این متهمان شکایت دارند برای ثبت شکایت خود باید به کلانتری فرجام مراجعه کنند.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
احتمالن قصدشون ازینکار حضور در برنامه ماه عسل بوده!!!
خیلی کار بدی کردن! نباید این کار را میکردن!
حالا که کردن، باید باهاشون کاری کنن که دیگه ازین کارها نکنن.
ماشینها چی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
یکی پراید بود بقیه پورشه
چه فايده اى داره شكايت از اين اراذل و اوباش؟ چون چند مدت بعد همشون ازاد ميشن و از تمام كسانى كه شكايت كردند انتقام خواهند گرفت، بايد تمام اين اراذل و اوباش را با غل و زنجير بفرستندشون تو كار در معدن هاى خطرناك و يا اباد كردن بيابان هاى حاشيه كوير تا يه نفعى براى مملكت داشته باشند، خوردن و خوابيدن تو زندان و بعدش هم ازادى بدون قيد و شرط اينها را جرى تر خواهد كرد.
پاسخ ها
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
درود بر شما همایون بهترین تنبیه برای این ادمها همون کار اجباری در جاهای سخت اگه اجرا بشه عالی
امشب نه ، ولی فردا شب اونها آزادند و چند وقت دیگه تکرار همین جرم.
راستی خود پلیس برای اینها اعلام جرم نمیکند و حتما مردم باید شکایت کنند که دو روز اینده که اینها ازاد شدند برای مردم ، ایجاد مزاحمت نمایند؟؟
باید برخورد جدی بشه. امروز میگرن فردا ازاد میشن
خدا لعنتشون کنه
میگن بعضی اوقات انسان از حیوان هم رد میشه

ایشالا اون دنیا تو جهنم بسوزین
حتما مثل همیشه از چند کیلومتری آژیر کشیدند و برای همین فرار کردند
فقط اعدام
ساعت دو نصف شب بعد ده دقیقه رسیدن!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی