بازدید 1756

ويسي: اردوي ترکيه يکي از بهترين اردوها بود

کد خبر: ۴۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 23 July 2014
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اردويي که در ترکيه داشتيم يکي از بهترين اردوهايي بود که ديده بودم.

عبدالله ويسي در گفت‌وگو با فارس در مورد اردوي تيمش در ترکيه عنوان کرد: اردوي خوبي راپشت سر گذاشتيم و يکي از بهترين اردوهاي خود را تجربه کرديم، امکانات کمپي که در آن حضور داشتيم همه جوره خوب بود و بازي‌هاي تدارکاتي مناسبي را برگزار کرديم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا اينقدر باشگاه ها علاقه به برگزاري اردو در ترکيه دارند، خاطرنشان کرد: حضور در ترکيه نيازمند رواديد نيست، همچنين امکانات تمريني در ترکيه بسيار خوب است و کمپ‌هاي اين کشور در ارتفاعات بالا قرار دارد. ما در آنجا مي‌توانيم بازي‌هاي دوستانه خوبي را انجام دهيم. تيم‌هاي اروپايي به ترکيه مي‌آيند و بدون صرف هزينه مي‌شود بازي دوستانه انجام داد. قيمت‌ها در ترکيه بسيار مناسب است و با هزينه پول کمتر در ايران مي‌توانيم امکانات بيشتري را دراختيار داشته باشيم.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد ميزان آمادگي تيمش عنوان کرد: هميشه اعلام کرده‌ام اگر در هفته اول نتيجه نگيرم از اين صحبت‌ها که مي‌گويند هنوز هماهنگ نشدي يا بدنها آماده نيست بلد نيستم بيان کنم. پنجاه روز زودتر تمريناتمان را آغاز کرديم تا به آمادگي برسيم و هيچ وقت بلد نيستم بهانه بياورم.

ويسي در مورد عملکرد تيمش در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: از عملکرد تيم در نقل و انتقالات راضي هستم، تمام بازيکنان ما در اردوي ترکيه حضور داشتند و تنها دو بازيکن خارجي ما نبودند.

وي در مورد وضعيت کاپيتاني تيمش اظهار داشت: کاپيتان ما محمدرضا مهدوي است و بعد از او عبدالهادي خنيفر و مجيد حيدري بازوبند کاپيتاني را به دست مي‌بندد.

سرمربي استقلال خوزستان در رابطه با خداحافظي علي کريمي تصريح کرد: خداحافظي کريمي بسيار غيرمنتظره بود، واقعاً حيف شد اين بازيکن از فوتبال خداحافظي کرد، به هر حال بايد به تصميم او احترام بگذاريم دوست داشتم يک سال ديگر کريم را در فوتبال ببينيم اما او خداحافظي کرد و برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی