بازدید 2556
زارع:

نشان دادم ملوان از همه چيز برايم مهم‌تر است

کد خبر: ۴۱۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ 23 July 2014
کاپيتان تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: مي‌توانستم به راحتي و به خاطر حضور اسکوچيچ به فولاد خوزستان بروم اما با تمديد قرارداد نشان دادم که ملوان براي من از همه چيز مهم‌تر است.

مازيار زارع درباره شکست 2 بر يک ملوان انزلي مقابل استقلال در جام شهدا اظهار داشت: اين ديدار به نوعي بازي پيش‌فصل محسوب مي‌شد و طبيعي بود که دو تيم با احتياط کار کنند. جمعه آينده بايد در ليگ برتر به ميدان برويم و ترس از مصدوميت باعث مي‌شود بازيکنان در چنين ديدارهايي که حکم آمادگي را دارد، مراقب خود باشند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: با اين وجود در مجموع بازي و به خصوص در نيمه دوم از استقلال بهتر بوديم و موقعيت‌هاي بيشتري هم خلق کرديم.

کاپيتان ملوان در خصوص اينکه برخي مي‌گويند اين باشگاه با انتخاب نصرت ايراندوست به جاي دراگان اسکوچيچ عقبگرد داشته است، خاطرنشان کرد: ملوان کم‌کم مي‌تواند خوب شود و اين موضوع نيازمند تحمل هواداران است. در ابتداي فصل گذشته هم شرايط مناسبي نداشتيم و از ديدار مقابل سايپا، روند نتيجه‌گيري ما آغاز شد.

زارع تصريح کرد: امسال تيم خوبي داريم و اگر مشکلاتي هم وجود داشته باشد به عشق ملوان تحمل مي‌کنيم. 10 هفته نخست ليگ فصل گذشته، يکي از بدترين فصل‌هاي ما بود اما وقتي حوصله به خرج داديم، تبديل به يکي از بهترين فصل‌هاي ملوان شد. تيم کنوني ما جوان است و نياز به حمايت هواداران دارد.

وي در مورد اينکه رابطه بسيار خوبي با اسکوچيچ داشت و از حاميان اصلي وي براي ماندن در ملوان محسوب مي‌شد، به تسنيم گفت: مي‌توانستم به راحتي و به خاطر حضور اسکوچيچ به فولاد خوزستان بروم اما با تمديد قرارداد نشان دادم که ملوان براي من از همه چيز مهم‌تر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار