حمیدرضا ستوتی در مطلب ارسالی برای
«نگاه شما» نوشت:
اینجانب حدود دو ماه پیش یک خط تلفن ثابت به صورت اینترنتی در سایت مخابرات تهران ثبت نام کردم. آنچه از اطرافیان دیده ام تحویل خط تلفن ثابت آنها در مدت یک هفته بوده است لذا بنده هم با این نگاه مثبت مدت یک هفته صبر کردم و وقتی هیچ خبری از خط وعده داده نشد به صورت حضوری به مرکز مخابراتی محل خود یعنی مرکز شهید اکبری در حکیمیه مراجعه کردم. در آنجا با برخوردی به نسبت تند و دور از مهرورزی و خوش اخلاقی روبرو شدم و به بنده اصلا" معترض شدند که چرا تلفن ثبت نام کرده ای مگر نمیدانی که این مرکز مخابراتی ظرفیت ندارد!
خب من که علم غیب ندارم که موقع ثبت نام اینترنتی بدونم مرکز محله ی ما امکانات ارائه خط تلفن داره یا نه! در نهایت ضمن گرفتن کپی یک سری مدارک و کاغذبازی اداری و تشکیل پرونده که اصل ثبت نام اینترنتی برای صرفه جویی در کاغذ رو از بین میبره به بنده گفته شد که تحویل خط حالاحالاها طول میکشه و باید چند ماه منتظر باشم!
من هم که خط را برای گرفتن اینترنت میخواستم دیدم این وضعیت قابل تحمل نیست لذا حدود 10روز پیش برای پیگیری حضوری به مرکز مراجعه کردم که باز عنوان شد اصلا" معلوم نیست کی خط تلفن تحویل داده شود من هم تقاضای انصراف کردم. با پر کردن سه صفحه و اعلام کارمندان مرکز مبنی بر این که حداقل چهار ماه برگشت پول از مخابرات به حساب شما طول میکشد و گرفتن یک شماره حساب بانک ملت فرآیند انصراف انجام شد.
به بنده هیچ گونه رسیدی هم دال بر انصراف از خط تلفن داده نشد و وقتی معترض این مطلب شدم عنوان شد که رسیدی در کار نیست حتی اجازه ندادند من با تلفن همراه خود عکسی از فرم انصراف بگیرم که حداقل حکم رسید برای من باشد در حالی که عرف بر این است که حداقل یک نسخه از سه نسخه فرم تکمیل شده برای متقاضی باشد از طرفی اصلا" بر چه مبنایی باید برگشت پول از مخابرات 4 ماه طول بکشد چطور دریافت پول هنگام ثبت نام در لحظه است و برگشت پول حداقل 4 ماه طول میکشد!