بازدید 4158
۳

نگاه شما: بدحسابی مخابرات تهران

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳ 22 July 2014
حمیدرضا ستوتی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

اینجانب حدود دو ماه پیش یک خط تلفن ثابت به صورت اینترنتی در سایت مخابرات تهران ثبت نام کردم. آنچه از اطرافیان دیده ام تحویل خط تلفن ثابت آنها در مدت یک هفته بوده است لذا بنده هم با این نگاه مثبت مدت یک هفته صبر کردم و وقتی هیچ خبری از خط وعده داده نشد به صورت حضوری به مرکز مخابراتی محل خود یعنی مرکز شهید اکبری در حکیمیه مراجعه کردم. در آنجا با برخوردی به نسبت تند و دور از مهرورزی و خوش اخلاقی روبرو شدم و به بنده اصلا" معترض شدند که چرا تلفن ثبت نام کرده ای مگر نمیدانی که این مرکز مخابراتی ظرفیت ندارد!

خب من که علم غیب ندارم که موقع ثبت نام اینترنتی بدونم مرکز محله ی ما امکانات ارائه خط تلفن داره یا نه! در نهایت ضمن گرفتن کپی یک سری مدارک و کاغذبازی اداری و تشکیل پرونده  که اصل ثبت نام اینترنتی برای صرفه جویی در کاغذ رو از بین میبره به بنده گفته شد که تحویل خط حالاحالاها طول میکشه و باید چند ماه منتظر باشم!

من هم که خط را برای گرفتن اینترنت میخواستم دیدم این وضعیت قابل تحمل نیست لذا حدود 10روز پیش برای پیگیری حضوری به مرکز مراجعه کردم که باز عنوان شد اصلا" معلوم نیست کی خط تلفن تحویل داده شود من هم تقاضای انصراف کردم. با پر کردن سه صفحه و اعلام کارمندان مرکز مبنی بر این که حداقل چهار ماه برگشت پول از مخابرات به حساب شما طول میکشد و گرفتن یک شماره حساب بانک ملت فرآیند انصراف انجام شد.

به بنده هیچ گونه رسیدی هم دال بر انصراف از خط تلفن داده نشد و وقتی معترض این مطلب شدم عنوان شد که رسیدی در کار نیست حتی اجازه ندادند من با تلفن همراه خود عکسی از فرم انصراف بگیرم که حداقل حکم رسید برای من باشد در حالی که عرف بر این است که حداقل یک نسخه از سه نسخه فرم تکمیل شده برای متقاضی باشد از طرفی اصلا" بر چه مبنایی باید برگشت پول از مخابرات 4 ماه طول بکشد چطور دریافت پول هنگام ثبت نام در لحظه است و برگشت پول حداقل 4 ماه طول میکشد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
اینجاایران است
چرا مخابرات تلفن جديد واگذار نميكند؟من هم همين مشكل را داشتم ديگر داشتيم ديوانه ميشديم ميخواستم خانه ام را بفروشم كه باكلي دوندگي وپارتي تراشيدن ودادن هزينه نصب ميله اهني وستون (160هزار تومن ناقابل) مخابرات رضايت داد وبه ما تلفن داد
بیخیال 53 هزار تومن شو. بخوای پولتو بگیری باید 200 هزار تومن خرج کنی از سر کار و کرایه ماشین و وقت و ... هم مایه بزاری تا و اعصاب خودتم خورد کنی تا 53 هزارتومنتو بگیری. بیخیال شو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار