بازدید 1564

پایداری نیروهای مقاومت مایه افتخار اسلام است

کد خبر: ۴۱۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ 22 July 2014
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سلیم الزعنون رئیس مجلس ملی فلسطین گفت: پایداری و ایستادگی نیروهای مقاومت توانسته در مقابل تهاجم همه جانبه رژیم اشغالگر قدس مایه افتخار جهان اسلام می باشد.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در ابتدای این دیدار که ظهر امروز( سه شنبه 31 تیرماه) برگزار شد  با بیان اینکه حمایت از حقوق ملت فلسطین و آزادی این سرزمین از آرمانهای انقلاب اسلامی است گفت: ملت ایران همواره و در همه شرایط از ملت فلسطین و آزادی این سرزمین دفاع و پشتیبانی کرده و خواهد کرد.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: جنایات رژیم اشغالگر قدس تازگی ندارد و کمک به مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی در مقابل این رژیم جعلی وظیفه تمامی کشورهای اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پایداری مردم و نیروهای مقاومت در غزه افزود: پایداری و ایستادگی نیروهای مقاومت توانسته در مقابل تهاجم همه جانبه رژیم اشغالگر قدس مایه افتخار جهان اسلام می باشد.

لاریجانی در پایان با تاکید بر اهمیت تداوم مشورت و رایزنی‌های مستمر میان کشورهای اسلامی در خصوص مسائل فلسطین تصریح کرد: رساندن کمک های اولیه و دارو در بحران اخیر غزه از نیازهای اساسی مردم ستمدیده غزه می باشد که باید فورا فراهم شود.

در ادامه این دیدار سلیم الزعنون رئیس مجلس ملی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین گفت: برگزاری تروئیکای مجالس کشورهای اسلامی در تهران مطمئناً بر پایداری و ایستادگی نیروهای مقاومت فلسطین خواهد افزود.

رئیس مجلس ملی فلسطین در ادامه با ابراز تاسف از حمایت دنیای غرب از رژیم صهیونیستی در قضیه غزه خاطرنشان کرد: مردم فلسطین هیچگاه منتظر کمک جهان غرب نیستند و اوباما با گفتن این جمله که اسرائیل حق دفاع از خویشتن دارد اصالت طاغوتگری خود را نشان داد.

وی در پایان با تشریح وضعیت فعلی مردم غزه خواستار حمایت و ارسال کمک‌های انسان دوستانه همه کشورهای اسلامی به مردم رنجدیده غزه گردید
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی