بازدید 2728

خوشحال مي‌شويم سيدجلال به پيکان بيايد

کد خبر: ۴۱۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ 20 July 2014
سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: اگر سيدجلال حسيني شرايط حضور در تيم ما را داشته باشد خوشحال مي‌شويم که او به پيکان ملحق شود.

منصور ابراهيم‌زاده در خصوص اردوي ترکيه پيکان، اظهار داشت: فکر کنم اردوي بسيار خوبي بود ما هر روز دو نوبت تمرين مي‌کرديم و سه بازي دوستانه با نمايندگان تيم‌هاي روماني، عربستان و ترکيه برگزار کرديم که فکر مي‌کنم بازيکنان به خوبي محک خوردند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: با سه سبک متفاوت بازي کرديم و اميدوارم بتوانيم با قدرت ليگ را آغاز کنيم. در هفته ابتدايي با سپاهاني بازي داريم که ثبات داشته است و همچنين بازيکنان تأثيرگذار به اين تيم اضافه شده است.

سرمربي تيم فوتبال پيکان در مورد شناختش از سپاهان، تصريح کرد: در اينکه از سپاهان شناخت داريم شکي نيست هم‌اکنون همه تيم‌ها از يکديگر شناخت دارند اما مهم ثبات اين تيم بوده است که نسبت به ما که تازه شکل گرفته‌ايم نکته مهمي است. سپاهان مهره‌هاي خوبي جذب کرده است و ما هم تلاش مي‌کنيم با قدرت ليگ را آغاز کنيم.

ابراهيم‌زاده در خصوص حضور پيکان در جام شهدا تصريح کرد: ما ممکن است که در تورنمنت چهار جانبه شرکت کنيم اگر اين مسابقات برگزار شد و توانستيم در رقابت‌ها شرکت کنيم ديدارهاي دوستانه خوبي خواهد بود وگرنه به دنبال بازي‌هاي دوستانه ديگري خواهيم بود.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود مهدي رحمتي جذب سيدجلال حسيني را پيشنهاد داده و آيا مدافع سرخ‌پوشان در ليست او حضور دارد، تأکيد کرد: در اينکه سيدجلال بازيکن خوب وبزرگي است شکي نيست اما رسانه‌ها اعلام کردند که او با تيم قطري به توافق رسيده است.

ابراهيم‌زاده در واکنش به اينکه حسيني خودش امضاي قرارداد با باشگاه قطري را رد کرده، گفت: اگر سيدجلال شرايطش را داشته باشد که به تيم ما اضافه شود ما هم خيلي خوشحال مي‌شويم.

وي در مورد اينکه سهميه ليگ برتري پيکان به پايان رسيده و در صورت جذب سيدجلال بايد جابجايي صورت گيرد، گفت: بله، اگر بخواهيم حسيني را جذب کنيم بايد جابجايي صورت گيرد که در آن موقع تصميم خواهيم گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی