بازدید 68296

کتک‌کاری مهمانان در برنامه زنده تلویزیون

اختلاف نظر دو مهمان در برنامه زنده شبکه تلویزیونی اردن، به درگیری و کتک کاری آنها انجامید.
کد خبر: ۴۱۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 20 July 2014
اختلاف نظر دو مهمان در برنامه زنده شبکه تلویزیونی اردن، به درگیری و کتک کاری آنها انجامید.

به گزارش ایسنا، دو مهمان برنامه گفت‌وگو محور شبکه تلویزیونی اردن‌، با بالا گرفتن اختلافات بر سر «بشار اسد»، با یکدیگر کتک کاری کردند. مهمانان این برنامه که در این قسمت به سخنرانی اخیر رئیس جمهور سوریه می‌پرداخت‌، «سمیح خریس»، حقوقدان و فردی که به نمایندگی از مردم اردن عبائی را به بشار اسد اهدا کرده بود و «شاکر الجوهری»، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار مشهور اردنی و مخالف رژیم سوریه بودند.

به گزارش شبکه «جدید الیوم»، بحث و جدل کلامی این دو مهمان درباره موضوع سخنرانی سیاسی بشار اسد در این پخش زنده ناگهان به یک کتک‌کاری شدید و رد و بدل شدن مشت و سیلی و حمله به طرف‌ مقابل انجامید.

در این برنامه زنده «شاکر الجوهری» ابتدا لیوان آب و سپس خودکاری را به سمت «سمیح» خریس پرتاب کرد، در مقابل «خریس» هم صندلی‌اش را به سمت او پرتاب کرد.

این مشاجره زمانی آغاز شد که خریس، بشار اسد را رمز پیروزی سوریه بر تروریست‌ها و رهبر واقعی مردم این کشور دانست.

اینجا بود که این مخالفت‌ها با صحبت‌های جوهری بالا گرفت و به یک درگیری لفظی تبدیل شد و جوهری پس از فراخواندن طرف مقابل به کتک‌کاری در پشت مجری پناه گرفت و فرار کرد.

الجوهری در میان خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اردن از منتقدان بزرگ رژیم بسیار اسد است. او پیش از این هم در برنامه تلویزیونی شبکه «seven star» با «محمد الجیوسی»، مشاور رسانه‌ای ژنرال بهجت سلیمان‌»، سفیر سابق سوریه در اردن مشاجره کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی