بازدید 3202

انصاري‌فرد: تلاشم اين است که در ايران بازي نکنم

کد خبر: ۴۱۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷ 19 July 2014
مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز تاکيد کرد تمام تلاشش اين است که فصل آينده در ليگ ايران بازي نکند.

کريم انصاري‌فرد در خصوص بحث حضورش در استقلال که در چند روز اخير سر و صداي زيادي به پا کرد گفت: من دوست ندارم تا قبل از اينکه تيمم را انتخاب کردم حرفي بزنم و دنبال بازارگرمي هم نيستم. در اين مدت پيشنهادهايي از تيم‌هاي ايراني داشتم ولي ترجيح مي‌دهم در موردش بعدا صحبت کنم. الان فقط به اين فکر مي‌کنم که بهترين تصميم را بگيرم. براي فصل بعد بايد خيلي خوب فکر کنم تا بهترين گزينه ممکن را انتخاب کنم.

به نقل از تسنيم، او در خصوص شايعات دو روز اخير مبني بر حضورش در ليگ روسيه يا يونان تاکيد کرد: همانطور که گفتم دوست ندارم قبل از انتخاب تيمم در اين خصوص صحبت کنم يا بگويم از فلان تيم‌ها پيشنهاد دارم. در حال حاضر تمام تلاشم اين است که در ليگ ايران بازي نکنم و اميدوارم خدا کمک کند تا به آن چيزي که مي‌خواهم برسم. من تا آخرين لحظه صبر مي‌کنم تا يک تصميم درست بگيرم و در حال حاضر زياد به بازي کردن در ليگ ايران فکر نمي‌کنم.

انصاري‌فرد در خصوص بحث حضورش در ليگ هاي عربي خاطرنشان کرد: بازي در تيم‌هاي عربي اولويت آخر من خواهد بود و اميدوارم شرايط فراهم شود تا در يک ليگ خوب بازي کنم. از چند سال پيش منتظر بودم در اروپا بازي کنم و اميدوارم به اين هدفم برسم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار