بازدید 2912

افشارزاده: سقف قرارداد را رعايت کرديم

کد خبر: ۴۱۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ 18 July 2014
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: سقف قرارداد را رعايت کرديم و هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

 استقلال با جذب آندرانيک تيموريان تقريبا به کار خود در فصل نقل و انتقالات خاتمه داد بازيکنان اين تيم در حال حاضر با حضور در کشور ترکيه تمرينات آماده‌سازي را زير نظر کادر فني برگزار مي‌کنند.

به گزارش فارس، بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعيت نقل‌ و انتقالات استقلال و مسائل مختلف اين تيم صحبت‌هاي زير را انجام داد:

*  وضعيت استقلال چطور است؟

تيم ما طبق برنامه کار خود را دنبال مي‌کند و کار ما در نقل و انتقلات به پايان رسيد روز گذشته آندارنيک تيموريان با ما تمديد کرد و او آخرين نفري بود که به تيم اضافه شد.

* يعني ديگر با بازيکن خاصي وارد مذاکره نخواهيد شد؟

فکر نمي‌کنم اين اتفاق رخ دهد.

* چه شد که انتقال کريم انصاري‌فرد به استقلال منتفي شد؟

مثل اينکه قرار است انصاري‌فرد به تيم‌هاي خارج از کشور ترانسفر شود به همين خاطر او مذاکراتي را با باشگاه‌هاي روسيه و يونان داشته است ما با مديربرنامه‌هاي انصاري‌فرد صحبت کرديم و مديربرنامه او جلسه‌اي هم با نظري جويباري داشته است به نظر مي‌رسد اين انتقال منتفي شده است.

* آيا به جاي کريم انصاري‌فرد جايگزيني در نظر داريد گفته مي‌شود يک مهاجم خارجي به جاي اين بازيکن جذب خواهد شد.

بازيکنان ما همه خوب هستند اگر انصاري‌فرد به استقلال مي‌آمد شرايط بهتر مي‌شد اما با حضور بازيکناني مثل آرش برهاني هم مطمئنا خط حمله قوي داريم و نيازي به جذب نفر جديد نيست. يک بازيکن آنقدر در موفقيت تيم تاثيرگذار نيست فوتبال يک ورزش گروهي است و کل تيم بايد براي رسيدن به موفقيت تلاش کنند.

* گفته مي‌شود استقلال سقف بودجه را رعايت نکرده است.

خيلي حرف‌ها بيان مي‌شود اما بايد ديد اين صحبت‌ها درست است يا نه ما سقف را رعايت کرديم اما برخي هر صحبتي بخواهند انجام مي‌دهند هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

* آيا رقم قرارداد بازيکنان را منتشر مي‌کنيد؟

اگر لازم باشد در زمان مناسب اين کار انجام مي‌شود.

* قرعه‌کشي ليگ برتر چطور بود؟

قرعه‌کشي بسيار خوب بود اکنون تمامي تيم‌ها به يکديگر نزديک شدند و هيچ بازي آسان نيست قرعه خوبي نصيب ما شد احساس من اين است که از اين بابت شرايط ما بد نيست البته باز هم تاکيد مي‌کنم هيچ بازيکني ضعيف نيست فوتبال همين است و نزديکي تيم‌ها به يکديگر باعث زيبايي و شيرين‌تر شدن اين ورزش شده است. بازيکنان ما با حضور در اردوي ترکيه به شرايط مطلوبي رسيدند آنها فردا به تهران بازمي‌گردند و اميدواريم که براي شروع مسابقات به آمادگي مطلوب رسيده باشند.

* برگزاري بازي دربي در هفته پاياني ليگ مشکل‌ساز نخواهد شد؟

دربي هميشه حساسيت خاص خودش را دارد و اگر اين بازي در ميانه‌هاي ليگ هم برگزار مي‌شد فاقد حساسيت نبود شايد تکليف قهرمان ليگ برتر به روز پاياني اين مسابقات  کشيده شود اما اين مسئله مشکلي در راه برگزاري دربي به وجود نمي‌آورد خوشبختانه قرعه‌کشي بسيار عادلانه برگزار شد مدت زيادي از برگزاري جام جهاني نگذشته است شما ديديد که در اين مسابقات برخي بازي‌ها بسيار خشن بود اما مهم اين بود که بازيکنان در پايان مسابقه رفتار بسيار خوبي داشتند و هيچ اعتراضي به داور نمي‌شد بايد اين فرهنگ و رفتار خوب را در ليگمان نشان دهيم.

* شما در مورد تمديد قرارداد کي‌روش چه نظري داريد؟

از هر تصميمي که فدراسيون بگيرد تبعيت مي‌کنيم البته يکسري مسائل بايد مدنظر قرار بگيرد و کي‌روش بايد بداند که رئيس فدراسيون نيست بلکه علي کفاشيان رياست فدراسيون را برعهده دارد.

* در کل موافق تمديد قرارداد کي‌روش هستيد؟

ما از هر تصميمي که فدراسيون بگيرد تبعيت  مي‌کنيم.

* صحبت پاياني.

جا دارد از اهالي رسانه تشکر کنم و اميدوارم در سال آينده ليگي خوب و پويا را مشاهده کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار