بازدید 6467

پرینت اعضای بدن و دستکاری ژنتیکی خون

ارتش ایالات متحده آمریکا از احداث آزمایشگاه و بیمارستان‌های به‌خصوصی برای درمان و نجات جان سربازانش در مناطق و پایگاه‌های مختلف مستقر در جهان خبر داد‌.
کد خبر: ۴۱۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶ 17 July 2014
ارتش ایالات متحده آمریکا از احداث آزمایشگاه و بیمارستان‌های به‌خصوصی برای درمان و نجات جان سربازانش در مناطق و پایگاه‌های مختلف مستقر در جهان خبر داد‌.

ارتش ایالات متحده آمریکا در طرح جدیدی به احداث و ساخت آزمایشگاه‌های منحصربه‌فردی برای سربازان خود روی آورده است تا نه تنها تمامی سربازانش را از مرگ حتمی نجات دهد بلکه از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا نیز در این بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها استفاده کند‌.

چاپ سه‌بعدی یکی از فناوری‌های جدیدی است که توجه بسیاری از محققان و دانشمندان به‌خصوص مقامات ایالات متحده آمریکا را به خود جلب کرده تا هزینه‌های هنگفتی را برای توسعه و رشد این صنعت اختصاص دهند‌. اکنون پرینتر‌های سه‌بعدی در آزمایشگاه‌های آمریکا چاپ اندام انسان را آغاز کرده‌اند‌. محققان آمریکایی از چاپ زیستی نوعی از چاپ سه‌بعدی که امکان تولید بافت‌های انسانی را فراهم می‌کند برای تولید اندام‌های حیاتی بهره می‌برند‌.

بنا به گزارش‌های منتشر شده در این آزمایشگاه‌ها، چاپ اندام‌های حیاتی یا پوست به کمک سربازان زخمی آمریکایی می‌شتابند تا شمار کشته‌شدگان یا مجروحان آمریکایی را کاهش دهند‌.
مدتی پیش نیز خبری مبنی بر دستکاری ژنتیکی خون سربازان آمریکایی منتشر شده بود تا آنها را در برابر بیماری‌های شایع و همچنین امراض بیوژنتیکی مقاوم کنند‌. این پروژه تحت نظارت آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی آمریکا یا آژانس DARPA انجام می‌شود تا با استفاده از واکسن‌ها و خون‌های تزریقی دستکاری شده، ویروس و همین‌طور میکروب‌ها را خنثی کنند تا توان حمله و آسیب به سلول‌های سربازان آمریکایی را نداشته باشند‌.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی