بازدید 3411

رومنيگه: چاره‌اي جز فروش کروس نداريم

کد خبر: ۴۱۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ 16 July 2014
رئيس باشگاه بايرن از مذاکره با رئال مادريد بر سر انتقال توني کروس به اين تيم خبر داد. او مي‌گويد بايرن چاره‌اي جز موافقت با جدايي کروس ندارد.

توني کروس هافبک تيم ملي فوتبال آلمان بعد از قهرماني اين تيم فاش کرد که دوست دارد براي رئال مادريد به ميدان رود و توافقات لازم با اين باشگاه اسپانيايي را هم انجام داده است. اين در حالي است که هنوز کهکشاني‌ها قرارداد با کروس را اعلام نکرده‌اند.

کارل هاينس رومنيگه، رئيس باشگاه بايرن فاش کرد که چاره‌اي جز فروش کروس در فصل جاري ندارند تا به نوعي با پيوستن او به رئال موافقت کند. او گفت: کروس تنها يک سال ديگر با بايرن قرارداد دارد بنابرين چاره‌اي جز موافقت با جدايي او نداريم. او ديگر نمي خواهد در بايرن بماند به همين خاطر بايد در همين فصل جابجايي تابستاني با جدايي او موافقت کنيم، چرا که نمي‌خواهيم بدون دريافت پولي و به صورت مجاني او را از دست دهيم.

او ادامه داد: اگر در فصل جابجايي تابستاني جاري کروس را نفروشيم مجبوريم که در فصل آينده او را مجاني از دست دهيم و اين چيزي است که اصلا نمي خواهيم. ما بايد منابع مالي باشگاه را تامين کنيم. نمي خواهيم اين بازيکن خوب خود را از دست دهيم.

رومينيگه درباره احتمال پيوستن کروس به رئال گفت: ما با باشگاه رئال صحبت‌هايي داشته ايم اما هنوز به توافق نهايي نرسيده‌ايم. رئال دوست دارد کروس را جذب کند و ما با هم در حال مذاکره هستيم. اگر اين انتقال صورت گيرد به زودي آن را رسانه اي مي کنيم.

کروس در اين چند سال حضورش در بايرن مونيخ نمايش خيره کننده‌اي داشته است. او بعد از آمدن پپ گوارديولا جايگاه خود را در ترکيب اصلي بايرن از دست داد و همين مساله باعث شده است تا به جدايي فکر کند. اين هافبک جوان بازي‌هاي بسيار خوبي را براي آلمان در جام جهاني 2014 برزيل به نمايش گذاشت و سهم بسزايي در قهرماني اين تيم داشت. رسانه‌هاي اسپانيايي و آلماني از نهايي شدن توافق اين بازيکن با رئال در ازاي 25 ميليون يورو خبر دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار